قدردانی ماسیمو ریگی از پاسینی
ترجمه : رحیم رحیم زاده

لگا والی ( لیگ والیبال سری آ ) از جیان لوکا پاسینی، روزنامه‌نگار و نقطه‌ی مرجع در دنیای والیبال، که در شرف آغاز فصل جدیدی در زندگی‌اش یعنی زندگی پس از بازنشستگی است ٬ تشکر می‌کند.
پاسینی برای بیش از سی سال والیبال ایتالیا را با فداکاری و اشتیاق از طریق صفحات “la Gazzetta dello Sport” و مقالات وبلاگ خود “Dal 15 al 25” همراهی کرده است.در طول این سفر طولانی، در هر فصل از تاریخ والیبال و رشد آن تعهد و پشتکار جزء لاینفک کار او بوده است.

ماسیمو ریگی Massimo Righi رئیس لیگ والیبال در صحبت های خود گفت : برای همه ما کمک جیان لوکا اساسی بود. من ۳۰ سال اول فعالیت والیبال خودم را با بحث های داغ، نصیحت و تبادل نظر با او ٬ گذراندم، اما همیشه یک هدف مشترک داشتیم و آن رشد والیبال بود. طبیعی است که یکی از مهمترین دل مشغولی های من تأثیری است که جدایی او به دلیل بازنشستگی ٬ روی والیبال خواهد گذاشت، اما من اطمینان دارم که مهارت ها و دانش جیان لوکا با او بازنشسته نخواهند شد. من از صمیم قلب از برای ارزش افزوده‌ای که او توانست به سیستم ما بیاورد تشکر می‌کنم. لیگ والیبال سری آ برای جیان لوکا آینده ای سرشار از رضایت و آرامش آرزو می کند. به این امید که همچنان او را در سالن های ورزشی ببینم.
معرفی کوتاه ماسیمو ریگی – وی هشتمین رئیس لیگ والیبال سری آ ایتالیا در لیگ پالاولو است که از سال ۲۰۱۸ جانشین دیگو موسنا شده است.ماسیمو در سال ۱۹۶۱میلادی(۱۳۴۰) در بولونیا متولد شد و دارای مدرک لیسانس حقوق است

دیدگاهتان را بنویسید