ماجرای سرقت سیستماتیک!
حسین صارمی، فعال رسانه ای نوشت:
🔹بنده امروز برای یک کار اداری ۵:۳۰ صبح پرواز به مقصد تبریز داشتم.
طبق معمول ۳۵ دقیقه قبل پرواز رسیدم و ۴ دقیقه بخاطر صف طولانی پلیس دم در معطل شدم.
🔹زمانی که به کانتر رسیدم تا کارت پرواز را بگیرم گفت ساعت را نگاه کن، یک دقیقه دیر کردی لیست را بستیم!
گفتم حالا ما اینهمه سال تاخیرهای چندساعته آتا را تحمل کردیم، یکبار شما این یک دقیقه ما را ببخش!
🔹گفت: برو وقتم رو نگیر همکارانم اینجا هستن به احترامشون نمیخوام جوابتو بدم!
باخودم گفتم از نظر قانونی حق با اینهاست، رفتم دفتر آتا تا مجدد بلیط بخرم.
🔹 اصل ماجرا ازینجا شروع شد!
دفتر فروش آتا گفت: یک پرواز ساعت ۸:۳۰ داریم.
🔹ساعت ۸ تشریف بیار، احتمال زیاد چند نفر تاخیر دارند یا نمیآیند، من ساعت ۸ بهت بلیط میفروشم!
🔹گفتم ساعت ۸ بیایم، تا مشخصات بگیری و بلیط صادر کنی و من به کانتر برسم حداقل ۱۰تا ۱۵ دقیقه گذشته! چطور آنجا یک ربع تاخیر منعی ندارند ولی الآن ۱ دقیقه تاخیر سبب ابطال بلیط من شده؟!
🔹خلاصه که متوجه شدم این ترفند هواپیمایی آتا سببی شده تا یک صندلی را چند بار بفروشند!