حسین صارمی، فعال رسانه ای نوشت:

🔹بنده امروز برای یک کار اداری ۵:۳۰ صبح پرواز به مقصد تبریز داشتم.
طبق معمول ۳۵ دقیقه قبل پرواز رسیدم و ۴‌ دقیقه بخاطر صف طولانی پلیس دم در معطل شدم.

🔹زمانی که به کانتر رسیدم تا کارت پرواز را بگیرم گفت ساعت را نگاه کن، یک دقیقه دیر کردی لیست را بستیم!
گفتم حالا ما اینهمه سال تاخیرهای چندساعته ‎آتا را تحمل کردیم، یکبار شما این یک دقیقه ما را ببخش!

🔹گفت: برو وقتم رو نگیر همکارانم اینجا هستن به احترامشون نمیخوام جوابتو بدم!
باخودم گفتم از نظر قانونی حق با اینهاست، رفتم دفتر ‎آتا تا مجدد بلیط بخرم.

🔹 اصل ماجرا ازینجا شروع شد!
دفتر فروش آتا گفت‌: یک پرواز ساعت ۸:۳۰ داریم.

🔹ساعت ۸ تشریف بیار، احتمال زیاد چند نفر تاخیر دارند یا نمی‌آیند، من ساعت ۸ بهت بلیط میفروشم‌!

🔹گفتم ساعت ۸ بیایم، تا مشخصات بگیری و بلیط صادر کنی و من به کانتر برسم حداقل ۱۰تا ۱۵ دقیقه گذشته! چطور آنجا یک ربع تاخیر منعی ندارند ولی الآن ۱ دقیقه تاخیر سبب ابطال بلیط من شده؟!

🔹خلاصه که متوجه شدم این ترفند ‎هواپیمایی آتا سببی شده تا یک صندلی را چند بار بفروشند!

دیدگاهتان را بنویسید