معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

🔹ماجرا از این قرار است که نیروهای انتظامی به ۲ سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال‌آباد مشکوک می‌شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می‌کنند.

🔹بعد از اینکه سرنشینان خودرو متوجه حضور خودروی نیروی انتظامی می‌شوند، اقدام به فرار می‌کنند و هر چه‌قدر هم نیروی انتظامی به آنها فرمان ایست می‌دهد، خودروی خود را متوقف نمی‌کنند و از روستای دیال‌آباد به سمت باغات روستای جوهرین فرار می‌کنند.

🔹در اینجا وقتی خودروی نیروی انتظامی در تعقیب و گریز به خودروهای این دو نفر نزدیک می‌شود، راننده خودرو دنده عقب می‌گیرد و خودروی خود را به جلوی خودروی نیروی انتظامی می‌کوبد تا چراغ‌های خودروی نیروی انتظامی را خرد کرده و مانع تعقیب آنها شود.

🔹در این هنگام ماموران نیروی انتظامی اقدام به شلیک تیرهوایی و فرمان ایست می‌کنند، اما این خودرو توقف می‌کند و بعد هم با تفنگ شکاری به خودروی نیروی انتظامی شلیک می‌کنند که نیروی انتظامی مجبور به پاسخ می‌شود و چند تیر به سمت خودروی در حال فرار شلیک می‌کند و در نهایت خودرو به سمت باغات سمت روستای جوهرین متواری می‌شود.

🔹راننده خودرو متواری ساعتی بعد دوست خود (مهرداد ملک) را به بیمارستان شفای تاکستان منتقل می‌کند، بعد از انتقال مهرداد ملک به بیمارستان او در اثر جراحت و خون‌ریزی فوت می‌کند. کادر بیمارستان هم موضوع را به نیروی انتظامی اعلام می‌کنند و بعد از بررسی نیروی انتظامی فردی که مهرداد ملک را به بیمارستان آورده شناسایی و مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

🔹بعد از بازرسی از منزل این فرد انجام شده هم اسلحه کشف می‌شود. در حال حاضر هم موضوع در حال بررسی انتظامی و قضایی است و بعد از مشخص شدن جزئیات درباره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید