🔹هتل بزرگ تهران، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته را میزبان منتخبان مجلس دوازدهم است. ضیافتی که از ۲۴ ساعت مانده به برگزاریش خبرساز شده و داد منتقدان محمدباقر قالیباف را بلند کرده است.

🔹به نظر می‌رسد تیم قالیباف با اسکان لاکچری و خارج از عرف منتخبان مجلس دوازدهم در مرکز پایتخت درصدد نمک‌گیر کردن آن‌ها برای اخذ رای به ریاست مجدد قالیباف بر مجلس هستند، آن هم از جیب بیت‌المال و به اسم آموزش منتخبان.

🔹برگزارکننده مراسم این دوره به روال و سیاق ادوار مجلس معاونت اجرایی مجلس است که مسئولیت اسکان و جانمایی منتخبان و البته آموزش اولیه آن‌ها را دارد؛ بنابراین عملا دفتر رئیس مجلس با ریاست محمد جواد شوشتری، علیرضا شریفی معاون اجرایی قالیباف است و سیدضیا نورالدینی جانشین معاون اجرایی برگزار کننده این ضیافت دو روزه هستند.

🔹ضیافت گراند هتل تهران اهداف فراتری از آشنایی نمایندگان با مجلس و اسکان آن‌ها را دنبال می‌کند و در ادامه تقلا برای کسب کرسی ریاست مجلس دوازدهم است که از نوروز امسال آغاز شده بود. با این همه باید دید که سرنوشت کرسی‌های باقی‌مانده مجلس چه خواهد شد و کدام گروه در این گعده‌ها و لابی‌های غیررسمی سرانجام دست بالا را به دست خواهد آورد./ فراز

دیدگاهتان را بنویسید