در رزمایش اخیر نیروی دریایی سپاه در منطقه عمومی نازعات، اعلام شد جزایر سه‌گانه علاوه بر مدافعان قبلی خود حالا صاحب مدافعان جدیدی هم شده‌اند که با این مدافعان می‌توان امنیت بیش‌تری برای جزایر تامین کرد.
مدافعان جدید جزایر سه‌گانه را بیش‌تر بشناسیم+فیلم و تصاویر
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه روزهای گذشته در منطقه عمومی نازعات(جزایر سه‌گانه) برگزار شد. در جریان این رزمایش علاوه بر تمرینات مختلف از دو سلاح راهبردی که تازه به این سد پدافندی و آفندی این منطقه افزوده شده، رونمایی و الحاق شد.

سامانه‌های موشکی کروز دریایی قدیر و بالستیک فتح ۳۶۰ این سامانه‌ها هستند؛ سامانه‌هایی که به تازگی به جزایر سه‌گانه آمده‌اند تا مدافعان جدید آن‌ها باشند.

اعلام شده که برد این موشک‌ها نسبت به نمونه‌های قبلی افزایش نیز داشته است. البته این تنها موشک‌ها و تسلیحات توپخانه‌ای مدافع جزایر سه‌گانه نیستند و موشک‌های خانواده فجر از جمله «فجر-۳» و «فجر-۵» نیز جزو موشک‌های مستقر در این منطقه هستند.

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه – مرداد ۱۴۰۲ – جزیره بوموسی

استفاده از شناورهای موشک‌انداز با سرعت ۹۰ نات، پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مدیریت پذیر از راه دور و مجهز به هوش مصنوعی، هواپیماهای دوزیست و موشک‌های بالستیک نقطه‌زن دریایی در بخش‌های مختلف جزو تمرینات رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه بود.

طی رزمایش دریایی سپاه اعلام شد که جزایر سه‌گانه علاوه بر مدافعان قبلی خود حالا صاحب مدافعان جدیدی هم شده تا بتواند با آن‌ها امنیت بیشتری برای جزایر تامین کند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

دیدگاهتان را بنویسید