مرتضی زبردست

تیم فوتبال استقلال تهران که طی روزهای گذشته منتظر جذب یک سرمربی واجد شرایط خارجی بود با شکستی غیر منتظره برابر تیم ذوب آهن اصفهان نگرانی هوادارانش بیش تر شد، در همین ارتباط با داریوش مصطفوی، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان و بازیکن سابق این تیم گفت و گویی انجام دادیم که خلاصه آن پیش روی شماست.
مدیریت در باشگاه های بزرگ و پرطرفدار دانش، تجربه و تخصص خاص خودش را طلب می کند و ‌کار هر کسی نیست.
جواد نکونام که سابقه بیش ترین بازی در تیم ملی و حضور در تیم اوساسونا را داشت اگر در یک چارچوب اصولی قرار می گرفت کارش به جدایی منتهی نمی شد.
کت و شلوار کریس اندیور به تن هر آدمی جفت و جور و پرو نمی شود، استقلال یک تیم داخل زمین و یک تیم بیرون از میدان مسابقه دارد که لازم است منطبق با استانداردهای روز این رشته کار را جلو ببرند هرگاه به هر دلیل فاصله و اختلاف بین این دو گروه ایجاد شود کارکردن و نتیجه گرفتن سخت خواهد شد.
اختلاف نظر در هر مجموعه ای ممکن است بروز کند اما با تدبیر و مدیریت صحیح می توان مسائل را قبل از حاد شدن حل کرد.
استقلال اگر همین فردا صبح نیز یک سرمربی خارجی جذب کند این تیم بی انگیزه فاقد روحیه را نمی تواند در کوتاه مدت جمع و جور کند.
استقلال مقابل ذوب آهن در تهران چه تاکتیک و برنامه مشخصی برای پیروزی داشت و اگر داشت کدام یک از بازیکنان داخل زمین اعم از ثابت و ذخیره آن را اجرا کردند؟
استقلال تیم کم مهره ای نیست ولی مسائل حل نشده درون و بیرون آن کار را به جایی رسانده که در ورزشگاه شهر قدس با پذیرش ۳ گل بازی را به میهمان اصفهانی خود واگذار می کند.
مهندس مصطفوی در خاتمه مصاحبه با سایت چند ثانیه به عدم حضور سید حسین حسینی، دروازه بان ملی پوش استقلال روبه روی ذوب آهن اشاره کرد و گفت: دروازه بان و بازیکن نوک خط حمله دو عضو مهم و مؤثر تیم هستند، آبی های تهران در این شرایط نباید حسینی را محروم و خودزنی می کردند، بنده به هیچ وجه موافق خلاف و بی نظمی نبوده و نیستم اما برخورد با بازیکن خاطی هم باید در زمان مناسب انجام شود جریمه ای که به تیم لطمه بزند جایز نیست.

دیدگاهتان را بنویسید