بهاره جنگروی، مدیرگروه «دختران انقلاب» در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

🔹خواهر مصی علی‌نژاد گفت می‌خواهم معذرت‌خواهی کنم که چنین فردی با اسم خانواده ما وجود دارد. در جمع ما حاضر شد و درددلی را خطاب به مصی علی‌نژاد خواند

🔹در خیابان امربه‌معروف می‌کنیم و فیلم می‌گیریم که البته چهره را تار می‌کنیم و صدا را تغییر می‌دهیم. لفظ قشنگی که به‌کار می‌رود و مخاطبانی که می‌پذیرند. این مدل امربه‌معروف را آموزش می‌دهیم.

🔹چون معادله آنها (ضدانقلاب) را به هم زدیم همه‌جا پر کردند که بهاره جنگروی قاتل آرمیتا است

🔹(برای اجتماع ورزشگاه آزادی) در دقیقه ۹۰ گفته شد که حضور اتوبوس‌ها از استان‌ها لغو شده است.

🔹تدارک (اتوبوس) ندیدیم؛ بلکه مسئولان (اسم نمی‌آورم؛ ولی با یک جست‌وجوی ساده مشخص می‌شود) وعده داده بودند. اصلا صورتجلسه شد که اتوبوس تهران و اطراف تهران تامین شود

🔹کارشکنی در کار دختران انقلاب زیاد است و با اینکه این بچه‌ها طلا فروخته و قرض می‌کنند، زیر پرچم جناح خاصی نرفتند.

🔹مهدی نصیری بعد از مناظره با ما گفته بود من آمدم که درخصوص حجاب شما را شکست بدهم اما در یک ربع اول مغلوب شدم.

🔹چند وقت پیش خانمی را با بولیز بالانافی و دامن کوتاه دیدم که بچه‌ها رفتند با لحن خوشگل و هدیه با او صحبت کنند که از همان اول شروع به فحاشی کرد؛ این افراد اقلیت هستند که باید قانون برای آنها تکلیف کند.

🔹قرار است در آینده‌ای نزدیک هر خانمی با خانواده خود، در محله خود، پایلوت کار فرهنگی «دختران انقلاب» پیاده کند؛ موکب زدن، پاتوق زدن. این یعنی «کن فیکون» فرهنگی در عرصه حجاب. جدای از ادله‌ای که برای اجتماعات آورده‌ام، یکی از اهداف ما این است که مردم به صورت محله‌محور وضعیت حجاب محله خود را تحت کنترل خود دربیاورند.

🔹شما در آینده خواهید دید که بانوانی همراه با خانواده خود به صورت محله‌محور، فعالیت‌های فرهنگی «دختران انقلاب» را راه‌اندازی می‌کنند. فیلم‌های آن در رسانه‌ها در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید