رحیم رحیم زاده

وقتی دوستانم جورج و داریل برادران فاستی آخرین گزارش مرا چاپ نکردند دو یا سه روز بعد علت را پرسیدم.گفتند وب سایت باکس اسکور نیوز هک شده.خشکم زد. مگر می شود در آن سوی دنیا هم وب سایتی را هک کرد؟ بهرحال صبر کردم تا وب سایت جدیدی راه اندازی شد.اما شاید شما هم بخواهید مفهوم هک شدن یک وب سایت را بخوانید : یکی از خطراتی که همواره اطلاعات وب سایت ها را تهدید می کند هک شدن آن هاست. هک کردن در دنیای کامپیوتر، به معنای پیدا کردن نقاط ضعف و حفره های امنیتی یک سیستم و استفاده از آن برای نفوذ به آن سیستم است.
ممکن است شما نیز به عنوان یک مدیر سایت بیندیشید که اطلاعات وب سایت معمولی شما ارزش دزدیدن و هک شدن ندارد، اما باید توجه داشته باشید که تمامی وب سایت ها همواره در معرض حملات هکرها قرار دارند و بر خلاف تصور عموم هدف اکثر حفره های امنیتی انجام شده سرقت اطلاعات و یا از دسترس خارج نمودن وب سایت نیست بلکه سوء استفاده از وب سرور در جهت منافع هکرها می باشد.

۷ اوت ۲۰۲۴(۱۷ مرداد ۱۴۰۳) – STRYKER-INDIGO NEW YORK:
نیویورک – در اوایل ماه می تقریبا پس از ۱۵ سال فعالیت وب سایت باکس اسکور نیوز هک شد .پایان تلخی بود. بازیابی بیش از ۱۴۰ هزار مقاله هزینه گزافی داشت به این دلیل پایگاه خبری بازرگانی Stryker-Indigo New York وب سایت جدیدی را راه اندازی کرده است که نام آن http://www.CardBiz.ca است. کارد بیز در کانادا به ثبت رسیده است.
این وب سایت مقالات و اخبار مربوط به کلکسیون های ورزشی، کتاب های ورزشی و تجارت ورزشی را ارائه میدهد.وب سایت خبری Box Score باکس اسکور نیوز ضرر زیادی خورد ؛ خیلی راحت برای همیشه بسیاری از مطالب را از دست داد.در طول سال‌ها،ده‌ها میلیون بازدیدکننده داشت. اما امید این است که وب‌ سایت کارد بیز پایگاه خبری متمرکزی را در اختیار خوانندگان قرار دهد که تجربه بهتری ایجاد خواهد کرد.

Card Business News با دوازده نویسنده بین المللی راه اندازی می شود و به دنبال بیانیه های مطبوعاتی و اطلاعات رسانه ای خواهد بود که می توانیم از آنها برای ایده های داستانی بالقوه استفاده کنیم.
ما از خوانندگان خود می‌خواهیم که این اطلاعیه خبری را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند .این کار راهی برای جلب توجه به وب سایت و همینطور شانسی برای نویسندگان مان برای کار و ترویج داستان‌های ضعیفی که در اخبار اصلی پوشش داده نمی‌شوند را فراهم می کند.
Boxscor ابتدا در سال ۲۰۱۰ به عنوان بازوی رسانه ای انجمن مورخان و پژوهشگران هاکی آمریکای شمالی (SONAHHR) با تمرکز ویژه بر اخبار و تاریخچه های اقلیت های محروم که شامل ورزش زنان می شود، آغاز به کار کرد.
SONAHHR و Boxscore هر دوسازمان‌های پیشگامی بودند که موضوعات گسترده‌ای را از منشأ تاریخ هاکی سیاه ها و لیگ هاکی رنگین پوستان نیروی دریایی تا تاریخ فوتبال زنان در هاوایی همراه با اخبار فوری در مورد ورزش‌های لیگ برتر (MLB، NHL، NBA) و غیره)را پوشش می‌دادند.
از زمان راه اندازی Boxscore چیزهای زیادی تغییر کرده است، به عنوان مثال، مسائل ورزش زنان که هرگز مورد بحث قرار نمی گرفت، اکنون به اخبار اصلی تبدیل شده است.کاهش و تحکیم روزنامه نگاری اصلی و وابستگی بیش از حد به انتشارات مطبوعاتی وجود دارد.با توجه به این اطلاعیه، برای بررسی وب سایت جدید وپشتیبانی آینده از آن زمان لازم صرف خواهد شد. Stryker-Indigo امیدوار است که کسانی که این اطلاعیه را می خوانند وقت بگذارند ؛ وب سایت جدید را بررسی کنند و در آینده از پشتیبانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید