🔹محمدمنان رئیسی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح ارزیابی صلاحیت فرزانه صادق مالواجرد در کمیسبون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی وزارت راه و شهرسازی گفت: مالواجرد در بعد عملکردی و اشراف به مباحث حوزه مسئولیت امتیاز قابل قبولی برای اداره وزارت زیر بنایی راه و شهرسازی دریافت نمی‌کند و متاسفانه صادق مالواجرد در این بعد نمره قبولی نمی‌گیرد.

🔹سیاست‌های نادرست و انقباضی که در زمان مسئولیت صادق مالواجرد در حوزه مسکن و شهرسازی اعمال شد کارنامه او در حوزه شهری و مسکن را کاملا منفی کرده است.

🔹در کنار کارنامه منفی وزیر پیشنهادی در حوزه شهرسازی و وضعیت اسفبار کنونی مسکن در کشور، ایشان در حوزه راه و ترابری هم هیچ اشرافی به مباحث ندارند و در جلسه بررسی صلاحیت ایشان در حوزه راه و ترابری ایشان متنی را روخوانی کردند و توان پاسخگویی به سوالات اعضای کمیسیون را نداشتند و حتی با اصطلاحات حوزه راه و ترابری هم آشنا نیستند.

🔹به نمایندگانی که به اسم زن بودن، فرزند شهید بودن، همشهری بودن و… برای فرزانه صادق مالواجرد رای جمع می‌کنند، هشدار می‌دهم که کمتر از یک سال دیگر دنبال جمع آوری امضا برای استیضاح او هستند و در این مدت مردم از بحران مسکن و گرانی آن بیش از پیش رنج می برند.

🔹زن بودن و فرزند شهید بودن ایشان ویژگی‌های مثبتی است، اما مگر بحث ما رفع تبعیض جنسیتی از کشور است یا می‌خواهیم رئیس بنیاد شهید انتخاب کنیم که چشم بر صلاحیت عملکردی و مدیریتی صادق مالواجرد ببندیم.

🔹کسانی که در صدد رای آوری ایشان هستند بر فرزند شهید و زن بودن ایشان به عنوان نقاط قوت او تاکید می‌کنند به این سوال پاسخ دهند که تکلیف منافع مردم و حقی از مردم برگردن آنهاست چه می‌شود؟/تابناک

دیدگاهتان را بنویسید