مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

🔹جریان اصولگرایی همچون آب شفاف چشمه‌ای جوشان است که در طول مسیر خود حباب‌هایی از کف پیدا می‌کند و آن کف خودبه‌خود از بین می‌رود. اساس جریان قوی اصولگرایی را نباید با چند حباب کف اشتباه کرد.

🔹جلیلی فردی دلسوز است که از طریق روش‌های علمی تلاش می‌کند به پیشرفت جریان اصولگرایی کمک کند. خیرخواهی و دلسوزی‌های جلیلی باعث خواهد شد که آن ۱۴ میلیون حفظ شوند و به آینده امیدوار باشند.

🔹 آقای جلیلی همواره داشته نقد علمی و منصفانه نسبت به عملکردها بوده است و فکر می کنم در آینده نیز همین رویه را ادامه خواهد داد و این که نقادی را ایشان و دولت در سایه‌شان داشته باشند به نفع دولت است تا اگر در راه خدمت به مردم دچار نقص یا اشتباهی شود، خود را هرچه زودتر اصلاح کند و بعید می‌دانم آقای پزشکیان، آن گونه که من می‌شناسم، از چنان فرآیندی استقبال نکند.

🔹شخص رئیس جمهوری دو پایبندی مهم خود را فراوان ذکر کرده است که عبارتند از مراعات سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اجرای برنامه هفتم. این دو پایبندی ملاک سنجش عملکرد ایشان خواهد بود و به نظر می‌رسد بسیار داهیانه انتخاب شده است؛ من هم به جای ایشان بودم همان دو پایبندی را شعار خود قرار می‌دادم./خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید