🔹در حالی که اعتصابات گسترده کارگری در استان یزد در اعتراض به سو مدیریت، بی عدالتی و بی توجهی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مطالبات به حق کارگران کماکان ادامه داشته و در شرایط خاص کشور وارد مرحله نگران کننده ای شده، شنیده ها حاکیست که مدیرعامل این شرکت به جای حضور در سایت های صنعتی و معدنی به منظور پاسخگویی و چاره جویی به دنبال لابی برای رسیدن به کرسی  بعدی خود در ایمیدرو می باشد.

🔹این درحالیست که کارگران معترض به شکل قابل توجهی با امضای طوماری عریض و طویل و با در دست داشتن تصاویر ناصر تقی زاده خواهان بازگشت مدیرعامل سابق چادرملو هستند.

🔹حال بعد از گذشت ۱۰ روز از توقف تولید در این مجموعه صنعتی و معدنی باید دید کدام نهاد پاسخگوی زیان هنگفت تحمیل شده به کشور و سهامداران می باشد. در شرایطی که پست های مدیریتی وجه المصالحه مافیای فولاد در وزارت صمت شده و مانند گوشت قربانی در لحظه آخر تقدیم افراد نالایق می شود.

🔹این ها تنها بخشی از تاخت و تاز های باند “تهیه و تولید” در صنعت معدن و فولاد است که در بلاتکلیفی این روزهای ایمیدرو بیش از پیش نمایان شده است، قطعا هرچه انتصاب یک مدیر شایسته در راس ایمیدرو طولانی تر شود، شرکت های مهم معدنی وفولادی نظیر چادرملو به سبب سیطره و چنبره افعی های منفعت طلب، بیش از پیش در بحران کاهش تولید، سود و کمبود نقدینگی و حتی تعطیلی کامل فرو خواهند رفت و نهایتا زمینه را برای استیضاح وزیر پوششی صمت آماده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید