🔹رهبر انقلاب در بیانات حرم رضوی خطوط حرکت نظام در سال پیش رو را با محور تحول و اقتصاد ترسیم کردند.

🔹منطقا تمامی تمرکز و توجه ارکان حکومت باید در مسیر تحقق شرایط ایده‌آل اقتصادی و کاهش رنج مردم قرار گیرد.

🔹اما با آغاز تعطیلات ناگهان شاهد پررنگ شدن دغدغه حجاب در بین برخی مسئولین بودیم. گویی مملکت همه مشکلاتش را پشت سر گذاشته و در منظومه دین، همین ضلع حجاب تکمیل نشده!

🔹 اگر به بیانات حرم رضوی رهبر انقلاب توجه کنیم، در جایی نکته مهمی فرمودند: در جنگ ترکیبی، دشمن با حمله به باورهای دینی و سیاسی می‌خواهد در کشور «دوقطبی» ایجاد کند.

🔹دشمن که تکلیفش مشخص است؛ همه استعداد رسانه و منابع خود را در همین راستا فعال کرده است. اما انسان تعجب می‌کند از بازی برخی آقایان در زمین بازی خطرناکی که دشمن طراحی کرده.

🔹سخنرانی‌های سریالی ائمه جمعه با محوریت حجاب و حرف‌های عجیب برخی نمایندگان مجلس و فشار بر روسای قوا در جهت موضع‌گیری علیه بی‌حجابی و برخی رفتارهای رادیکال (حرکات ژانگولر با ماست که بازتاب جهانی یافت) در برخی شهرهای تابلودار از جمله اقدامات نسنجیده و بدون فکر است. اینکه راه به راه از گوشه و کنار صحبت از طرح‌های مقابله با حجاب شود و جریمه‌های مالی کلان فریاد زده می‌شود، جز ایجاد انزجار و نفرت، نتیجه دیگری ندارد.

🔹مسئله اول کشور (در کوتاه مدت)، تورم و کاهش تورم انتظار مردم است.

🔹ایجاد دوقطبی و دمیدن بر یک ضلع دین، آن هم در این شرایط اقتصادی، تکرار سناریویی است که در تابستان سال قبل آغاز (سپیده رشنو و اقدامات پس از آن) و در پاییز منجر به آشوب و هزینه برای نظام اسلامی شد.

🔹این ره که آقایان می‌روند به وزرا ختم می‌شود و سوالی که شاید الان در ذهن شما باشد: چرا از تاریخ درس نمی‌گیریم؟/کاخ خبر

#چند_ثانیه
@chandsanieh

دیدگاهتان را بنویسید