مرتضی زبردست
تیم ملی فوتبال کشورمان با تجربه دیدار مقابل قطر در رقابت های جام ملت های آسیا می تواند این تیم را در ورزشگاه راشد شهر دوبی شکست داده و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا را آسان کند.
نصرالله عبدالهی، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ضمن اعلام این مطلب گفت: تیم ما قطعآ برنامه مشخصی برای از کار انداختن اکرم عفیف و معز علی خواهد داشت، مهار و کنترل این دو بازیکن نیمی از قدرت تیم قطر را خنثی و شرایط ما را بهتر خواهد کرد.
وی افزود: البته کادر فنی تیم فوتبال قطر نیز شناخت کاملی از بازیکنان ما خصوصآ لژیونرهای فوتبال کشورمان دارند با این تفاوت که در مجموع نفرات تیم ما نسبت به قطری ها برتر هستند.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران راجع به تحولات اخیر این تیم هم گفت: استقلال طی هفته های اخیر با مشکلات متعددی مواجه شد که برای تیم های پرطرفدار تحمل آن سخت تر است و اعتراض هوادار را نیز به دنبال داشت، رفتن جواد نکونام و آمدن سهراب بختیاری زاده در مقطع کنونی تیم را از بلاتکلیفی خارج کرده اما دوای درد نیست و قطعآ نیاز به استخدام یک مربی خارجی با رزومه قابل قبول است.
مدیر سابق تیم فوتبال آبی های تهران در بخش دیگری از صحبت هایش با سایت چند ثانیه به این نکته هم اشاره کرد و یادآور شد: برای جذب مربی خارجی به هیچ وجه نباید شتاب زده عمل کرد و لازم است از کانال های مختلف با بررسی دقیق و شناخت کامل به انجام این کار پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید