ناصر ایمانی:

🔹 پزشکیان در ابتدا باید به‌دنبال تنش‌زدایی داخلی در کشور باشد تا آرامش سیاسی بر جامعه حاکم شود. بهترین راهکار برای حل مشکلات برخورد صادقانه پزشکیان با مردم و تشکیل اتاق فکرهایی که بازوی فکری رئیس‌جمهور باشند.

🔹یکی از اولین کارهایی که به نظر من باید دکتر پزشکیان انجام دهد، تنش‌زدایی است. ایشان در یک شرایطی انتخاب شده و باید به یک شرایط و اقتضائاتی توجه داشته باشد و با توجه به شرایطی که در کشور از نظر جریان‌های سیاسی وجود دارد، سعی کند یک آرامشی به فضای عمومی کشور دهد و در واقع همانطور که در مناظره‌ها گفته، باید با همفکری و همدلی و همراهی این کار را انجام داد و یک نوع وفاق عمومی ایجاد شود. تا الان که ایشان آن شورای راهبری را تشکیل داده، یک مقداری تنش‌زا بوده است.

🔹یک معاون اول نسبتاً قوی، کارکرده و مجرب بگذارند که مسائل درگیری‌های اجرایی بین دستگاه‌های اجرایی به عهده او باشد و خود ایشان یک قدم ارتفاع گرفته و در نقطه بالاتری ایستاده تا بتواند کل دولت را رصد کند و مسائل خاص اجرایی که خیلی وقت‌گیر است را بر عهده معاون اول بگذارد. این نکاتی است که به نظر من در اوایل کار هیئت دولت لازم است ایشان انجام دهد./هم‌میهن

دیدگاهتان را بنویسید