✍️سید عبدالجواد موسوی

🔹کیهان و صدا و سیما برایشان فرقی نمی کند مملکت در چه وضعیتی قرار دارد. آن ها خودشان را مکلف می دانند چوب لای چرخ دیگران بگذارند تا اموراتشان بگذرد. هنری که ندارند. کاسبند. کاسب تحریم. کاسب فتنه. کاسب جنگ. کاسب برادر کشی.

🔹و کاسب کارش چیست؟ فروشندگی. باید فروخت تا کاسب شد. حالا فرقی نمی کند که دین بفروشی یا زهد. آبروی سرزمینت را به حراج بگذاری یا چوب حراج بزنی به آبروی هنرمند و نویسنده و اهل علم. مهم این است که بفروشی. نمی دانم دقت کردید یا نه اما اگر ندیده اید ببینید. نخستین نشست مطبوعاتی رئیس جمهور را می گویم.

🔹خبرنگاران پرسیدند. از روابط خارجی تا افزایش قیمت نان. از شکسته نشدن حصر تا وضعیت گشت ارشاد. کیهان اما از بازگشت فتنه گران گفت. یعنی چیزی که به ذهن هیچ کس نمی رسید الا همین برادران متعهد ما. و البته که پاسخی شنیدند در خور. اما فکر می کنید دست بر می دارند؟ آن ها گوشی برای شنیدن ندارند. یک عمر دهان بوده اند. اصلا نمی پرسند تا پاسخی بشنوند و یا این که قانع شوند.

🔹می پرسند که تو را به درد سر بیندازند و اگر موفق نشوند بلافاصله به سراغ یار کمکی شان می روند. برادران خودارزشی پندارشان در صدا و سیما هم البته شرط برادری را به جا می آورند و در قالب پرسشی از مخاطبان بار دیگر موضوع فتنه را مطرح می کنند. به راستی اگر چنین موضوعی از بیخ و بن وجود نمی داشت این دوستان متعهد چه بهانه ای برای تخریب دولت نورسیده داشتند؟

دیدگاهتان را بنویسید