خسرو کفیلی

تیم مناطق نفت خیز جنوب بسان فصل گذشته در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور ، یکی از تیم های مدعی قهرمانی خواهد بود.
جواد نادری ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و سرمربی فعلی تیم مناطق نفت خیز جنوب با بیان این مطلب گفت : با تعیین بودجه تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب توسط هیات مدیره باشگاه ، بزودی گفت وگوهای خود را با برخی از ملی پوشان برای عضویت در این تیم برای شرکت در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور آغاز خواهیم کرد.
نادری که در فصل گذشته لیگ به همراه تیم مناطق نفت خیز جنوب پس از تیم ذوب آهن اصفهان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد ، افزود : کادر فنی تیم مناطق نفت خیز جنوب قصد ندارد شاکله این تیم را تغییر دهد و بزودی گفت وگوهای خود را برای خدمت گرفتن ملی پوشانی همچون ابوالفضل زارع ، حمید زارع ، آریا پایدار ، علیرضا عباسپور و علیرضا یوسفی که برخی از آنان هم اکنون در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کند ، آغاز خواهد کرد.
افزون بر آن از شماری از وزنه برداران جوان بومی نیز در ترکیب این تیم استفاده خواهیم کرد.
سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب در ادامه اظهارداشت : در نخستین گام اردوی تیم مناطق نفت خیز جنوب را برای شرکت در لیگ از روز ۱۴ تیرماه جاری با وزنه بردارانی که در اختیار داریم در مهاباد دایر خواهیم کرد و سپس اردو به اهواز منتقل و تا آغاز لیگ ادامه خواهد داشت.
او به زمان نشست سرپرستان تیم های شرکت کننده در لیگ های وزنه برداری باشگاه های ایران در روز اول مرداد ماه سال جاری در محل فدراسیون وزنه برداری اشاره کرد و گفت : در این نشست که با حضور مسوولان فدراسیون وزنه برداری و کمیته مسابقات این فدراسیون برگزار خواهد شد آخرین آیین نامه چگونگی برگزاری فصل آینده لیگ به تصویب سرپرستان تیم های شرکت کننده خواهد رسید.
نادری در ادامه اظهارداشت : در صورتی که تیم های ذوب آهن اصفهان و ملی حفاری اهواز در فصل آینده لیگ شرکت کنند بی شک این دو تیم به همراه تیم مناطق نفت خیز جنوب همچون فصل گذشته مدعی کسب جام قهرمانی خواهند بود.
او که رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری نیز هست ، در باره چگونگی برگزاری جشنواره های استعدادیابی در مناطق مختلف کشور اظهارداشت : استان های کشور را به پنج منطقه تقسیم کرده ایم و در نخستین گام به برگزاری جشنواره استعدادیابی وزنه برداری نونهال در منطقه ۲ در شیراز پرداختیم و تا پایان تابستان سال جاری در مناطق دیگر نیز اقدام به برگزاری خواهیم کرد و در پایان بهترین ها در تهران دور هم گرد هم خواهند آمدو بهترین ها انتخاب خواهند شد.
پیش بینی می شود در مرحله نهایی جشنواره های استعدادیابی که در تهران برگزار خواهد شد ۷۰ تا ۸۰ وزنه بردار مستعد حضور یابند.
رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری فدراسیون تصریح کرد : با شناسایی این وزنه برداران و ثبت اسامی آنان در سامانه ای که طراحی کرده ایم ، زمینه حضور آنان را در اردوهای مقطعی که در نقاط مختلف کشور دایر خواهیم کرد فراهم می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید