مرتضی زبردست

جذب مربیان خارجی برای تیم های ملی طی سال های اخیر گرچه با نظر مسوولان بلندپایه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپيک و نام داران رشته های مختلف صورت می گرفت اما با این وجود نیز بعضا با اشکالات متعدد مواجه می شد.
اخیرأ مطلبی از سوی رئیس جوان فدراسیون والیبال مطرح شده که اگر صحت داشته باشد دال بر خودشیفتگی و تنگ نظری اوست.
تا جایی که نگارنده با خانواده بزرگ والیبال آشنایی داشته و دارد اکثر مسوولان، مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران این رشته سابقا پُرطرفدار را افرادی آگاه، متین، موقر و مبادی آداب دیده است، حالا چه طور شده که بعد از ناکامی تحقیرآمیز تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ ملت ها و اتفاقات حاشیه آن، رئیس فدراسیون اعلام کرده در استخدام سرمربی خارجی تیم ملی خودش تصمیم می گیرد و اعتقادی به کمیته فنی ندارد!
قطع به یقین ملی پوشان پیشکسوت و پُر آوازه ای مانند حسن کُرد، مسعود صالحیه، ناصر میرفخرایی، خسرو نیاکیان، يدالله کارگرپیشه، امیر حیدری، عزیز پرتوی، هوشنگ ملک لو و دیگر بزرگان این رشته که بهترین سال های عمر خود را در والیبال گذرانده اند این چنین خودخواهانه و نسنجیده سخن نگفته و نمی گویند.
آقای محترم، اگر شیوه غلط انتخاب رؤسای فدراسیون ها اصلاح می شد جنابعالی در جمع ۵۰ کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال هم جایی نداشتید، لطفآ قدری ملایم تر و با طمانینه اظهار نظر کنید.
بهتر نبود شما به جای این که چند ملی پوش پا به سن گذاشته که آمادگی حضور در اردوی تیم ملی را نداشتند تهدید و بی غیرت خطاب کنید با تقدیر از زحمات شان برای آن ها بازی خدا حافظی ترتیب داده و انگیزه جوان ترها را برای پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی افزایش می دادید؟

دیدگاهتان را بنویسید