-🔹پایان نمایشگاه رصتا با هزینه‌ میلیاردی و بدون حضور پلتفرم‌های اصلی نمایش خانگی که امسال رکورد بی‌مخاطبی را هم شکست

-🔹نه فیلیمو و نه نماوا و نه تماشاخانه در نمایشگاه، غرفه داشتند و بجایش نمایشگاه مملو بود از غرفه های پلتفرم هایی گمنام که هیچ تولیدی ندارند.

-🔹کم نبودند مخاطبانی که وقتی به غرفه ها سرمیزدند، تعجب می‌کردند از اینکه حتی یک بروشور یا کاتالوگ برای معرفی پلتفرم ها نیست.دلیلش هم واضح است چون بسیاری از این پلتفرم ها در حد یک پوسته اولیه و یک ورق مجوز هستند و به امید اینکه از حمایت های میلیاردی ساترا برخوردار شوند بی خبر از آن که ساترا خود به دنبال دریافت کمک از همان سه چهار پلتفرم غایب در نمایشگاه است؟

دیدگاهتان را بنویسید