سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید سال بعد با اختلاف قهرمان شویم تا این‌گونه به ما نرسند، با این شرایط نمی‌توان کاری کرد چون اختلاف یک یا دو امتیاز برای این شرایط کافی نیست.

، جواد نکونام شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی مقابل پیکان و نایب قهرمانی شاگردانش در بیست و سومین دوره لیگ برتر ایران، اظهار کرد: قبل از هر چیز به هواداران خودمان این نوید را می‌دهم که امیدوارم از الان بتوانیم شروع کنیم برای سال بعد تا سال آینده با اختلاف امتیاز قهرمان شویم. وقتی اختلاف یک یا دو امتیاز باشد سریع می‌رسند و نمی‌توان کاری کرد. باید کاری کرد که نتوانند برسند. به آن‌ها قول می‌دهم مثل امسال که برای آن‌ها جنگیدم باز هم در فصل بعد برای آن‌ها تلاش کنیم و بجنگیم.

سرمربی پرحاشیه آبی‌ها گفت: یک جاهایی زورم واقعاً نرسید و شرمنده هواداران شدم. من از جنس خودشان هستم و نتوانستم آن‌طور که باید از حق‌شان دفاع کنم و بیشتر از این توان و زور نداشتم. من هم امروز مثل هواداران ناراحت هستم و بغض دارم، اما بغض‌مان دست خودمان نیست و برای ما به وجود آوردند. امروز اوج کار ما بود و قشنگ مهر را زدند و تمام کردند.

نکونام افزود: خودتان دیدید که گل آفساید زدند و بازی را به ناحق بردند. من سه هفته قبل هم گفتم که قهرمان واقعی تیم ما بود. با یک آفساید امروز جام جابه‌جا شد.

دیدگاهتان را بنویسید