سرمربی استقلال نسبت به مشکلات اخیر این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: دوستان گفته‌اند با من نمی‌توانند کار کنند و با اتفاقاتی که رقم می‌خورد، خودش می‌گذارد و می رود اما من به عشق هواداران استقلال می‌مانم. نه! کسی که قرار است از استقلال فراری دهند، من نیستم.»

، جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها در متنی که امروز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است ابتدا درباره مشکلات اخیر این تیم از جمله اعتصاب بازیکنان در آخرین جلسه تمرینی به علت پرداخت نشدن مطالبات‌شان اظهار کرد: طبیعتا هیچ مربی‌ای دوست ندارد تمرینات تیمش تعطیل شود، آن هم در آستانه شروع لیگ ولی در عین حال نمی‌توانم به بازیکنان تیمم خرده بگیرم. بازیکنی که حدود ۷ ماه هیچ دستمزدی نگرفته، چه انگیزه‌ای برای تمرین و بازی دارد؟ من باید از آنها تشکر کنم که از زمان شروع تمرینات پیش فصل، تمام وجود خود را گذاشتند. بعد از شروع تمرینات توقع بچه‌ها این بود دستمزدشان پرداخت شود ولی از روز اول قول دادند و عملی نشد. بعد از تغییرات مجدد مدیریتی باز هم قول دادند دو هفته‌ای مشکل حل شود و نشد. بازیکن نجیب استقلال حق دارد گلایه کند.

بازیکن استقلال یواشکی به منزل خودش می‌رود

او با اشاره به غیرت بازیکنان استقلال، تاکید کرد: «هوادار فهیم استقلال خوب می‌داند که بازیکنان بعضی از تیم‌ها اول تسویه حساب فصل قبل را گرفتند و بعد تمرین کردند. این بچه‌ها اما با وجود مشکلاتی که داشتند به خاطر شرایط باشگاه بدون خواسته‌ای به تمرینات آمدند و کار را شروع کردند، در حالی که من خبر دارم بعضی بازیکنان جوان چه مشکلی دارند. برای باشگاه استقلال خیلی زشت است که بازیکن آن یواشکی به منزل خودش رفت و آمد کند. صاحب‌خانه این بازیکن را جواب کرده و او هم وسایلش را گوشه آپارتمان جمع کرده اما پول ندارد که خانه‌اش را تخلیه کند. این بازیکن می‌تواند درست تمرین کند؟ بازیکنان جوان‌تر از بزرگ‌ترها پول قرض می‌کنند و این شرایط جالب نیست. شما چه کسی را سراغ دارید که ۷ ماه حقوق نگیرد و باز کار کند؟ به شرف این بچه‌ها باید درود فرستاد.»

دیدگاهتان را بنویسید