🔹تصویب وام ۱۰ میلیارد تومانی برای مدیران بورس دولت گذشته، در اواخر دولت و بعد از سانحه سقوط رئیس جمهور سابق، یادآور واریز میلیاردی به حساب محمود احمدی نژاد در آخرین ساعات دولت اوست.

🔹میانه مرداد سال ۱۳۹۲ بود و حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید در مراسم تحلیف اش در بهارستان بود. کمی آن سو تر اما در پاستور، امور مالی ریاست جمهوری داشت صفرهای عددی را می شمارد که باید به حساب دانشگاه غیر دولتی و غیر انتقاعی ایرانیان واریز می کرد، حسابی که به اسم شخص احمدی نژاد و یار دیرینش، حمید بقایی بود: ۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال یا همان ۱۶ میلیارد تومان.

🔹اما آنچه تشت این ماجرا را از بام انداخت، افشاگری کارمند بانک ملت بود که سند این جابجایی میلیاردی را در فضای مجازی منتشر کرده بود.بعد از این بود که سیل انتقادات متوجه رئیس جمهور سابقی شد که همواره می خواست چهره ای پاکدست و مردمی از خود به نمایش بگذارد ولی حالا همه مردم می دیدند که او در آخرین ساعات حضورش در ریاست جمهوری، ۱۶ میلیارد تومان که به دلار آن روز، بیش از ۵ میلیون دلار می شد به حساب خودش و به نام دانشگاهی که وجود نداشت، برداشت کرده است. ۵ میلیون دلار، امروز ۳۰۰ میلیارد تومان است./عصرایران

دیدگاهتان را بنویسید