روزنامه فرهیختگان نوشت:

🔹بستن کانال یک رسانه در پیام‌رسان داخلی یک اشتباه استراتژیک از سوی مدیران پیام‌رسان داخلی بود.
مدیران محترم «ایتا» اگر از دایره کوچک اطرافیان بیرون بیایند و سری به دنیای واقعی بزنند، خواهند دید اگر درصدی از مخاطبان یادداشت قبلی را دیده بودند، بستن کانال «فرهیختگان» باعث شد چند برابر مخاطبان قبلی نسبت به فضای «ایتا» حساسیت پیدا کنند

🔹یک پیامد کاملاً طبیعی از تصمیم احساسی مدیران «ایتا» که به خطرناک‌ترین ایده درباره پیام‌رسان‌های داخلی دامن زد؛ این بود که در پیام‌رسان داخلی محدودیت‌های غیرمنطقی و کنترل‌گری شدیدی حاکم است و مخاطب عمومی را برای استفاده از آن‌ها مردّد می‌کند.

🔹مدیران ایتا به سال‌ها تلاش دلسوزان برای توجیه افکار عمومی درباره فضای امن پیام‌رسان‌های داخلی آسیب زدند. چه کسی این پوست موز را زیر پای مدیران ایتا انداخته است؟ حالا باید چند برابر تلاش قبلی به میدان بیاید تا به مخاطب بگوید پیام‌رسان داخلی قصد دخالت در امور روزمره شما را ندارد و این تصمیم یک استثنا بوده است

دیدگاهتان را بنویسید