مرتضی زبردست

ورزش گروه های آزاد بر خلاف ورزش مثلآ حرفه ای ما که در فوتبال آن با بودجه های پانصد، ششصد میلیارد تومانی تیم ها حرف و حدیث های فراوان وجود دارد این ورزش خود جوش در آرامش کامل بدون تنش و هیاهو انجام می شود.
کسانی که خواستار عمر مفید و زندگی سالم هستند ورزش را در برنامه روزانه خود قرار داده و از فواید کم نظیر آن بهره مند می شوند، شاید بعضا افرادی که امروز با ویلچر و واکر جا به جا می شوند همان هایی باشند که در جوانی و میان سالی توجه چندانی به ورزش نداشتند.
در شرایط اقتصادی نگران کننده امروز جامعه و هزینه های سنگین بیمارستانی، حفظ سلامتی با همه دست اندازهای پیش روی، اولویت اول زندگی است، متأسفانه ورزش عمومی و همگانی در کشور ما آن طور که باید و لازم است مورد توجه مسوولان قرار نگرفته و بر خلاف انتظار جایگاه بایسته ای ندارد، در این اوضاع و احوال مدیران شرکت ها، سازمان ها، کارگاه های تولیدی، مدارس، دانشگاه ها، شهرداری ها، اصناف، کانون های بازنشستگی، پیشکسوتان و خیّران ورزشی می توانند منشاء اثر شده و به سلامت جامعه کمک کنند.
خوش بختانه مدیران شرکت مشفق که در اشتغال زایی، احیای شرکت های رو به زوال، رونق تولید و کار آفرینی نقش ممتاز خود را بدون ادعا به خوبی ایفا کرده اند نسبت به ورزش نیز بی تفاوت نبوده اند، مهندس شریعتی و مهندس اعوانی، همکاران قدیمی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دیگر مدیران صنعتی کشور هر جا رفتند چون درک درستی از اثرات مثبت ورزش داشتند بانی خیر بوده و دیگران را هم به ورزش ترغیب و تشویق کرده اند.
در تصویر ایستاده از راست مهندس فاضلی، مهندس اعوانی، نگارنده مطلب، مهندس تکیان، نشسته از راست مهندس دانش فهیم، مهندس شریعتی و مهندس قرینی حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید