مرتضی زبردست
تمرین مجدد تیم مدیران شرکت تام ایران خودرو در پارک پردیسان روز پنج شنبه چهاردهم تیرماه قدری زودتر و با تعداد بیش تری انجام شد.
نکته حائز اهمیت در تمرین نه چندان پُرفشار تابستانی امروز، میل به پیروزی در دیدارهای درون تیمی هندبال، فوتبال و والیبال بود به گونه ای که حتی مهندس ذوالفقاری که چند هفته ای از تمرین فاصله داشت هم با خستگی مشهود در چهره، مسابقه ها را بدون وقفه تا انتها ادامه داد.
در راه برگشت به قصد صرف صبحانه بحث فوتبال و نقل و انتقال بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال و مشخصا فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس پیش آمد که مهندس ایمان احتشام، قائم مقام شرکت تام در این خصوص گفت: پرداختن بیش از حد به این موضوع حلّال مسأله نیست و اگر به نتیجه برسد نیز باز امکان تکرار آن وجود دارد بنابراين بهتر است پرسپولیس و بیرانوند یک فصل را جدا از هم تجربه کنند تا عملکردها بهتر مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی افزود: ساختار ورزش ما، امکانات موجود، نحوه مدیریت باشگاه ها، میزان کار مربیان و بازیکنان به هیچ وجه منطبق با استانداردهای روز ورزش حرفه ای دنیا نیست و به همین دلیل مباحثی مطرح می شود که اغلب ریشه احساسی دارند.
وی در ادامه یادآور شد: طی سال های اخیر اکثر کش و قوس های ورزش مثلآ حرفه ای ما روی محور دریافت ها و پرداخت های میلیاردی جریان داشته غافل از این که ما برای اعتلای ورزش کشورمان نیاز به آموزش، پیروی از اصول پیشرفته رشته های مختلف، تجهیز و مرمت ورزشگاه ها و توجه ویژه به استعدادیابی و بازیکن سازی داریم تا بتوانیم از این راه نه تنها نیاز رشته های مختلف ورزشی خود را تأمین کنیم بلکه با ترانسفر بازیکنان مستعد به خارج از کشور کسب درآمد کنیم، آن روز می توانیم ادعا کنیم گام های نخست را به سوی ورزش حرفه ای برداشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید