مرتضی زبردست

تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازی حساب شده و متفکرانه از سد میزبان سخت کوش خود گذشت و در آستانه کسب قهرمانی لیگ بیست و سوم قرار گرفت.
حمید درخشان، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین کم اشتباه ظاهر شد و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید اما برابر مس رفسنجان باید نود دقیقه بدون اشتباه بازی کند تا مزد زحمات یک فصل پر فراز و نشیب را گرفته و علاقه مندان پرشور خود را راضی و خوش حال راهی خانه هایشان کند.
وی افزود: شاگردان اوسمار حق دارند فقط تا چند ساعت آینده از پیروزی خارج از خانه خود راضی و شاد باشند، سرخ های پایتخت از فردا باید با تمام توان و تمرکز کامل به فکر پیروزی در بازی پایانی باشند.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به باخت خانگی تیم مس رفسنجان مقابل استقلال خوزستان نیز یادآور شد: این شکست به هیچ وجه دلیل بر ضعیف بودن شاگردان محرم نویدکیا نیست و همان طور که اشاره کردم یک لحظه غفلت ممکن است همه دستاوردهای پرسپولیس در دیدار پایانی را بر باد دهد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خاتمه گفت و گو با سایت چند ثانیه اعلام کرد روز شنبه به اتفاق دیگر پیشکسوتان پرسپولیس به ورزشگاه آزادی خواهیم رفت تا از نزدیک تماشاگر یک بازی خوب و سنجیده از بازیکنان شایسته تیم مورد علاقه حود باشیم، امیدواریم مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران فهیم محبوب ترین تیم فوتبال کشورمان شاهد دیداری مهیج، فنی و منطقی از سوی بازیکنان دو تیم و کسب قهرمانی تیم صدرنشین لیگ برتر باشگاههای کشور باشند.

دیدگاهتان را بنویسید