مرتضی زبردست

تیم های پرسپولیس و استقلال دربی ۱۰۴ را در اراک با شرایطی خاص آغاز کرده و تا دقایق پایانی برغم تلاش دو تیم نتیجه بدون گل بود اما بی احتیاطی مدافع تیم استقلال منجر به اعلام خطای پنالتی شد و سه امتیاز حساس بازی به پرسپولیس رسید.
حمید درخشان، ملی پوش سابق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: هر دو تیم خصوصآ استقلال که شرایط مناسبی در جدول رده بندی نداشت دنبال پیروزی بودند اما تدابیر کادر فنی تیم پرسپولیس با تعویض های مؤثری که داشت منطقی تر عمل کرد و مزد آن را هم گرفت.
وی افزود: تعویض های تیم استقلال بعد از دریافت گل از سوی کنعانی زادگان در آخرین دقایق بازی غیر منتظره و بی حاصل بود، شاید فشار بازی اجازه نداد سرمربی تیم آبی ها تمرکز بیش تری روی تصمیم های خود داشته باشد البته در این لحظات کمک های تیم نقش مهمی دارند که به نظر می رسید آن ها هم محو حساسیت بازی شده بودند.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش با سایت چند ثانیه به شرایط روحی، روانی تیم ها و اهمیت ریکاوری بازیکنان پرداخت و تصریح کرد: نکته مهمی که گاهی اوقات بیش از تمرین و برنامه های تاکتیکی مشکل گشاست ایجاد آرامش و راه های فرار از تنش است که روان شناسان تأکید فراوان بر انجام آن دارند، بازیکن عصبی و ناراحت نمی تواند به موفقیت خود و تیمش کمک کند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس سه امتیاز دربی را برای سرخ های تهران بسیار با ارزش توصیف کرد و گفت: بچه ها حق دارند تنها تا فردا به خاطر ثبت این پیروزی شادی کنند و پس از ریکاوری این دیدار باید آماده بازی های فشرده هفته های آتی باشند.
حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص نتایج این تیم در رقابت های لیگ آزادگان نیز گفت: روند تیم روبه یشرفت است و بازیکنان ما با همه توان تلاش می کنند به هماهنگی لازم برسند، بنده به آینده موفق این تیم خوش بین هستم و قطعآ در هفته های آتی با حمایت علاقه مندان تیم داماش و کسب چند پیروزی اوج خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید