مرتضی زبردست

تیم ملی والیبال کشورمان رقابت های هفته دوم لیگ ملت ها برابر ژاپن را بهتر و هماهنگ تر شروع کرد و در (ست) های اول و دوم مقابل تیم میزبان نبردی نزدیک داشت.
ایمان احتشام، ورزشکار قدیمی کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: ژاپنی ها در دفاع روی تور و توپ گیری داخل میدان بهتر از بچه های ما عمل کرده و پاسور آن ها نیز در کارهای ترکیبی تسلط بیش تری داشت.
وی افزود: سوای این موارد بازیکنان ما در زدن سرویس هم اشتباهات زیادی داشته و امتیازهای حساسی را تقدیم رقیب کردند با این توضیح که فیلیپ بلین، سرمربی تیم ژاپن از تعویض های خود بهتر از موتا پائز، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان استفاده کرد.
مهندس احتشام با تمجید از عملکرد میثم صالحی و امین اسماعیل نژاد یادآورشد: اگر بازیکنان سرعتی تیم ما هم در سرویس و دفاع روی تور بهتر کار می کردند گرفتن ست از تیم میزبان دور از دسترس نبود بازیکنان جوان تر تیم ما مثل محمد ولی‌زاده و مهدی جلوه برای اثرگذاری بیش تر در تیم ملی لازم است شتاب پیشرفت خود را افزایش داده و نمایشی در کلاس همتاهای مطرح لیگ ملت ها داشته باشند به هر شکل امیدواریم بازیکنان ما طی روزهای آتی برابر تیم های برزیل، بلغارستان و ترکیه آمار اشتباهات فردی خود را کاهش داده و پس از پنج باخت متوالی با هماهنگی و تلاش بیش تر در بازی های بعدی نمایش بهتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید