رحیم رحیم زاده

ابوالحسن انصاری فرزند عیسی متولد 12/01/1315 در 11/03/1403 فوت نموده و برای همیشه در قطعه 321 ردیف 27 شماره 2 در آرامستان بهشت زهرای تهران آرام گرفت. روز 20 تیر ماه چهلم او خواهد بود.پسر او از فدراسیون والیبال دلگیر بود که در دفن جسم او در قطعه هنرمندان ، نام آوران و اصحاب رسانه کوتاهی کردند یا همکاری نکردند.

والیبالی ها او را عمو حسن می خواندند . بازیکن تیم ملی والیبال هم بود.وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از کالج وودبری امریکا مدرک کارشناسی (لیسانس )گرفته بود و در بازگشت به ایران در وزارت داراِیی (وزارت امور اقتصادی و دارایی) استخدام به عنوان کارشناس امور مالیاتی مشغول بکار شد.

وی در دبیرستان مروی درس می خواند ، والیبال را از سال سوم دبیرستان شروع کرد. با توجه به قد بلند در تیم والیبال دبیرستان بازی می کرد.بعد در تیم دارایی بازی می کرد.این تیم در مسابقات قهرمانی کشور مقام های اول و دوم را کسب کرده بود.در فدراسیون والیبال در حسابداری و سازمان لیگ کار می کرد( در زمان ریاست شادروان حاج آقا یزدانی خرم) . عضو تیم ملی والیبال بود.سال 1340 با تیم ملی مردان ایران به ترکیه اعزام شد. بازی های بین المللی آسیایی در شهر استانبول برگزار شد. عکس تیم اعزامی در کیهان ورزشی چاپ شده بود ، اقای ایوان بوگاینکوف هم در عکس هستند. زیر عکس نوشته شده: از راست حسن انصاری – محمد حسن اشتری- ایوان بوگاینکوف – محمد البرز – بیژن روح اللهی – محمد همت دار .نشسته مقصود حاج جعفر و… متاسفانه نتوانستم عکس روشن تر و واضح تری پیدا کنم.عکس را به آقا ایوان فرستادم واو هم متاسفانه عکس را نداشت و نوشته اگر اطلاعاتی پیدا کردم برایت می فرستم. رحیم زاده

دیدگاهتان را بنویسید