غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب:

🔹پزشکیان می‌گوید من دنبال این هستم که افرادی با دانش و تجربه لازم را در کابینه داشته باشم. قاعدتاً این کابینه فرق می‌کند با کابینه‌ای که سابقه‌ و تجربه‌ لازم را ندارند و در عمل موفق نمی‌شوند که خدمتی برای مردم بکنند. ایشان خودش مطرح می‌کند دنبال نیروهای کارآمد و با سواد است.

🔹اطلاعی از علت رد صلاحیت علی لاریجانی ندارم و اطلاعاتی در خصوص این موضوع منتشر نشده است؛ ضمن اینکه در دوره قبلی ریاست جمهوری نیز مسائلی مطرح شد ولی خیلی شفاف نشد.

🔹تصور من این است که علی لاریجانی فکر می‌کرد مسئله حل شده و مشکلاتشان برطرف شده است؛ ولی قاعدتاً اگر می‌دانستند رد صلاحیت می شوند بعید می‌دانم دوباره شرکت می‌‎کردند.

🔹امیدوار هستیم که مشارکت در انتخابات بالا باشد؛ زیرا مطمئن هستم که اگر مشارکت آمار بالایی داشته باشد، شانس پزشکیان برای ریاست جمهوری خیلی بالاتر می‌رود.

🔹پزشکیان آدم با صداقتی است و باید خیلی صادقانه با مردم صحبت کند که مردم احساس نکنند، ایشان شعارها و وعده های تو خالی می‌دهد. مملکت در شرایطی است که همه می‌دانیم، چگونه است؛ کسی باشد که صادقانه با مردم حرف بزند و با توجه به امکانات کشور برای بهبود وضعیت کشور تلاش بکند، همین خیلی مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید