🔹کارگردان متجاوز که با همدستی یک زن، چهار دختر دانش‌آموز را آزار داده بود برای دومین بار از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد و همدستش هم ۲۰ سال حبس گرفت.

🔹اوایل سال ۱۴۰۱ دختر نوجوانی به نام سمیرا به همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و از یک تهیه‌کننده و کارگردان سینما به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

🔹در ادامه و در حالی که مأموران تحقیقات شان را آغاز کرده بودند شکایت‌های مشابهی به پلیس آگاهی اعلام شد و تعداد شاکی‌های پرونده این کارگردان به چهار نفر رسید. به این ترتیب متهم در خانه ویلایی‌اش بازداشت شد و پلیس با اطلاعاتی که از دختران نوجوان گرفته بود فریبا مربی ۴۰ ساله را نیز بازداشت کرد.

🔹با تکمیل تحقیقات دو متهم پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند و قضات دادگاه کارگردان را به اعدام و همدستش را به حبس محکوم کردند.

🔹با صدور این احکام دو متهم اعتراض کردند و پرونده به دیوان عالی کشور رفت و قضات دیوان حکم اعدام کارگردان را شکستند و خواستار تحقیقات بیشتر و محاکمه در شعبه همعرض شدند.

🔹پس از انجام تحقیقات تکمیلی پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهمان باردیگر پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی محاکمه شدند.

🔹در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده کارگردان تبهکار را به اعدام و همدستش را به ۲۰ سال حبس محکوم کردند. /روزنامه ایران

دیدگاهتان را بنویسید