🔹 بخشی از مصاحبه اخیر مهدی طارمی در برنامه فوتبال برتر باعث ایجاد حواشی زیادی برای تیم ملی شده است.

🔹 تیم ملی ایران در حالی با موفقیت از مرحله پیش‌مقدماتی جام‌جهانی صعود کرد که در هیچ‌یک از دو دیدار رفت و برگشت نتوانست ازبکستان را ببرد.

🔹 شاگردان قلعه‌نویی در بازی رفت در تاشکند نیمه اول را ۲برصفر بردند، اما مسابقه در نیمه دوم زیر و رو شد و ازبک‌ها دو گل خورده را جبران کردند.
مسابقه برگشت هم در تهران به تساوی بدون گل انجامید.

🔹 حالا طارمی به هر دو مسابقه اشاره کرده و گفته: «در بازی رفت خیلی مسلط بودیم و می‌توانستیم با سه یا چهار گل اختلاف برنده باشیم، اما در نیمه دوم به خاطر شیطنت برخی بازیکنان مسابقه را از دست دادیم.

🔹 فضای بازی برگشت هم اصلا جالب نبود و چون تیم ملی از قبل صعود کرده بود، بازیکنان کار را جدی نگرفتند. هر چقدر هم که قبل از مسابقه این مسائل را به بازیکنان و کادرفنی گوشزد کردیم، متاسفانه گوش‌شان بدهکار نبود.»

🔹 طارمی رسما خودش را در جایگاه کسی قرار داده که باید مسائلی را به کادرفنی گوشزد کند؛ آنچه به وضوح فراتر از حوزه وظایف یک بازیکن است.

🔹 گویا اتفاقات تاشکند حسابی بیخ داشته است. در آن مسابقه سردار آزمون بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به دست داشت، اما زمانی که در اواسط نیمه دوم تعویض شد، از احسان حاج‌صفی نیمکت‌نشین سوال کرد بازوبند را به چه کسی بدهد و او هم علیرضا بیرانوند را معرفی کرد، در حالی که گویا طارمی انتظار داشته خودش کاپیتان شود.

🔹 بازوبند به بیرو می‌رسد و طارمی هم با الفاظی نامناسب اعتراضش را به کادرفنی و خود حاج‌صفی منتقل می‌کند. گویا در این زمان حتی طارمی به حاج‌صفی گفته: «به خاطر من دعوت شدی تیم ملی!»

🔹 در نهایت امیر قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد منطقه بازی طارمی را عوض کند تا او از نیمکت دور شود و غائله به پایان برساند.

🔹 باز آن‌طور که همین رسانه‌ها نوشته‌اند، پس از پایان مسابقه خداداد عزیزی به عنوان مشاور وقت امیر قلعه‌نویی خواهان اخراج هر دو بازیکن از اردوی تیم ملی می‌شود، اما چون خواسته‌اش به جایی نمی‌رسد، از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

🔹 جزء به جزء داستان آن‌قدر تکان‌دهنده است که از صمیم قلب دوست داریم همه‌چیزش ساختگی باشد./دنیای اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید