🔹در حالی که بسیاری از شرکت‌ها مانند فیس‌بوک برنامه‌‌‌های خود را برای عرضه ارز دیجیتال بومی کنار گذاشتند، تلگرام به‌شدت نیازمند راهی برای کسب درآمد بود و به همین دلیل به کمک توسعه‌‌‌دهندگان مستقل، روند ساخت پروژه بلاک‌چینی خود را که تون نام داشت ادامه داد.

🔹پاول دورف، مدیرعامل و بنیان‌گذار تلگرام چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که به‌زودی پلتفرم تبلیغاتی تلگرام بر بستر بلاک‌چین شبکه تون راه‌‌‌اندازی خواهد شد.

🔹در سیستم تبلیغاتی جدید تلگرام، تبلیغ‌‌‌کنندگان هزینه تبلیغات را با ارز دیجیتال تون‌کوین می‌‌‌پردازند و تلگرام پس از برداشت سهم ۵۰درصدی خود، باقی مبلغ را به همان شکل تون‌کوین به تولیدکنندگان محتوا و صاحبان کسب‌وکار‌‌‌ها پرداخت می‌کند.

🔹اخبار و همکاری‌‌‌های اخیر تون‌کوین و تلگرام توجه سرمایه‌گذاران بازار ارز‌‌‌های دیجیتال را نیز به خود جلب کرده و با افزایش کاربرد‌‌‌های این ارز دیجیتال در یک پیام‌‌‌رسان محبوب جهانی، تون‌کوین به گزینه محبوبی برای معامله‌گران بازار تبدیل شده است.

🔹هفته گذشته نیز تون‌کوین در عرض ۲۴ساعت پس از انتظار خبر عرضه پلتفرم تبلیغاتی جدید تلگرام موفق به رشد قیمتی بیش از ۱۵درصدی شد.

دیدگاهتان را بنویسید