برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری دائم‌ثبت‌نام هستند

غلامحسین کرباسچی:
🔹علی لاریجانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، رییس ۳ دوره مجلس و رییس صداوسیما فعالیت می‌کرد که همه اینها، پُست‌های حساس و مهمی در کارنامه اوست اما به یکباره به او اعلام می‌کنند که مجددا ردصلاحیت شده است، در این بین چه اتفاقی افتاده است؟!

🔹به نظر می رسد رقابت چندانی بین بقیه وجود ندارد و در واقع همه آنها شامل یک عده می شوند به بیان دیگر باید گفت که ۵ کاندیدا در برابر ۱ نفر قرار گرفته اند.

🔹برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری دائم‌ثبت‌نام هستند. یعنی هر اتفاقی رخ دهد این افراد در آنجا کاندیدا می شوند الحمدلله همواره تایید صلاحیت می شوند.الان زمان تبلیغات انتخابات است آقای زاکانی شروع کرده به توزیع تاکسی برقی و مصاحبه کردن، حال سوال این است که آیا این کارها ایرادی ندارد و آقایان ایرادی نمی گیرند؟!

🔹بسیاری از اصولگرایان این بحث را مطرح می کنند و نگرانند که وضعیت مانند ۸۴ شود کاندیداهای اصولگرا به نفع یکی کنار نروند و پزشکیان پیروز شود. اما اصولگرایان گوشت همدیگر را بخورند استخوان یکدیگر را دور نمی‌ریزند!

🔹باید حرف‌های پزشکیان را مورد توجه قرار داد. او از تریبون مجلس اظهارات خود را مطرح کرده است در سال ۸۸ و ۹۱ ایشان از مردم و حقوق آنها دفاع کرده است کدام یک از اصلاح طلبان حتی بزرگترین و به تعبیری اصلاح طلب ترین آنها، این اظهارات را مطرح کرده است؟ او از برخی اصولگرایان مدعی، اصولگراتر است.

دیدگاهتان را بنویسید