روزنامه هم میهن نوشت:

🔹محمدجواد ظریف شاخص‌ترین عضو کمپین انتخاباتی مسعود پزشکیان است و با سخنرانی‌های شورانگیز و حضور در استان‌های مختلف پابه‌پای خود او نقش غیرقابل انکاری در موفقیت کمپین انتخاباتی پزشکیان داشت و اکنون نیز نقش محوری در تشکیل کابینه خواهد داشت. علی ربیعی، عباس عبدی، محمدجواد آذری‌جهرمی، هادی خانیکی، الیاس حضرتی، علی شکوری‌راد، علی تاجرنیا و جهانبخش خانجانی نیز از دیگر اعضای مؤثر این کمپین انتخاباتی بودند. جدا از کابینه‌ای که باید به مجلس معرفی شود انتصاب اعضای نهاد ریاست‌جمهوری و مهمترین آنها رئیس دفتر و معاون اول رئیس‌جمهور در اختیار خود پزشکیان است.

🔹گفته می‌شود علی طیب‌نیا که در روزهای پایانی رقابت‌های انتخاباتی به پزشکیان پیوست، معاون اول احتمالی و فرمانده اقتصادی دولت او خواهد بود

🔹 کمیته‌های سیاست داخلی و خارجی به ریاست محمدجواد ظریف، اقتصادی به ریاست علی طیب‌نیا، اجتماعی به ریاست علی ربیعی، زیربنایی به ریاست علی عبدالعلی‌زاده، فرهنگی به ریاست سیدرضا صالحی‌امیری پنج گزینه پیشنهادی برای وزارتخانه‌های مختلف را به پزشکیان معرفی خواهند کرد تا رئیس‌جمهور بتواند از میان آنها وزرای پیشنهادی به مجلس را انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید