🔹شرکت گوگل مدعی شد که هکرهای تحت حمایت ایران ستادهای انتخاباتی کامالا هریس و دونالد ترامپ، نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، را هدف قرار داده‌اند.

🔹این شرکت روز چهارشنبه در گزارشی ادعا کرد که یک گروه هکری معروف به «ای‌پی‌تی۴۲» که با سپاه پاسداران مرتبط است، چهره‌های سرشناس و موثر در اسرائیل و ایالات متحده از جمله مقامات دولتی و ستادهای انتخاباتی را هدف قرار داده است.

🔹ستاد انتخاباتی کامالا هریس روز سه‌شنبه گفته بود که هدف هکرهای خارجی قرار گرفته است. چند روز قبل از آن نیز ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ مدعی شده بود که هدف حملات هکرهای ایران واقع شده است.

🔹یکی از مقامات ستاد خانم هریس به خبرگزاری فرانسه گفت: «اف‌بی‌آی در ماه ژوییه به تیم‌های امنیتی و حقوقی این ستاد اطلاع داده بود که هدف عملیات نفوذ یک عامل خارجی قرار گرفته است.»
وی افزود: «ما تمهیدات امنیتی خود را افزایش داده‌ایم و تاکنون گزارشی نیز درباره نفوذ این هکرها به سیستم‌های خود دریافت نکرده‌ایم.»

🔹گوگل در گزارش خود عنوان کرده که گروه تحلیل‌گران تهدیدهای سایبری این شرکت همچنان شاهد تلاش‌های ناموفق «ای‌پی‌تی۴۲» برای دستیابی به حساب‌های کاربری افراد مرتبط با جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، و کامالا هریس و دونالد ترامپ است.

دیدگاهتان را بنویسید