یکی از پدیدههای شکل گرفته در سالیان اخیر رشد قابل توجه و تصدیگری مسئولیتها توسط «دامادها»ست، انتصاب هایی غالبأ دور از فضای تخصص و مهارت آقای داماد!

ی
🔹به گزارش ایلنا؛ یکی از این انتصابهای فامیلی در شرکت ایرانول انجام شده است، جایی که این شرکت نامدار ایرانی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «رشد تولید» نامگذاری شده است راهی برخلاف تحقق این شعار را میپیماید.
🔹نگاهی به اطلاعات کدال شرانل نمایانگر عملکرد ضعیف این شرکت است. طبق بررسیهای صورت گرفته، علت عدم تحقق تولید، ارتباط مستقیم و غیرقابل انکاری با عملکرد ضعیف معاونت بازرگانی در تامین ملزومات و مواد افزودنی دارد.
🔹برای مثال به علت ناتوانی معاونت بازرگانی ایرانول در مدیریت زنجیره تامین و عدم تامین ملزومات مورد نیاز تولید، این شرکت کاهش بیش از ۶۰ درصدی در تولید محصول نهایی که سازنده سود اصلی شرکت است را رقم زده.
🔹پر واضح است وقتی در زمان انتصاب به دلیل “داماد فلان روحانی ذی نفوذ سابق“ بودن توجهی به عدم توانمندی افراد نمیشود، نتیجه نهایی چیزی جز از دست رفتن فرصت و زیان سهامداران نخواهد بود.