🔹شب گذشته همستر کامبت ویژگی‌های آشنای خود در طول اینترلود را حذف کرد و بازیکنان را از کسب سکه‌های درون بازی یا دسترسی به منوی Mine باز داشت.

🔹به گزارش چندثانیه، این بازی همزمان با آماده شدن برای راه اندازی توکن و ایردراپ HMSTR خود در ۲۶سپتامبر که”فصل میانی” نام‌گذاری شده است، مقرر کرد بسیاری از ویژگی‌های آشنا از بین می‌رود و بازیکنان دیگر مانند سابق با ضربه زدن روی سکه‌ها صاحب امتیاز نمی‌شوند و و منوی Mine با ارتقای صرافی‌های رمزنگاری حذف شده است.

🔹در عوض، بازیکنان می‌توانند با شرکت در بازی‌های بومی، دعوت از دوستان، دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و تماشای ویدیوهای همستر کمبت در یوتیوب، الماس درون بازی را به دست آورند.

🔹یک زیر منوی جدید در منوی Playground موجود است که به بازیکنان امکان می‌دهد کارت‌هایی با موضوع استارتاپ را با الماس خود خریداری کنند و با ارتقاء آنها به الماس‌های بیشتری دست یابند.

🔹تیم توسعه‌ای همستر قول داده که در فصل آینده تمرکز بیشتری روی جوایز بازی برای کسب درآمد پس از ایردراپ داشته باشند.

🔹مخاطبان باید در نظر داشته باشند که فعال شدن توکن HMSTR، زمینه را برای اتفاقات بعدی آماده می‌کند.

🔹 به دلیل داشتن بیش از ۳۰۰میلیون بازیکن و داشتن ۱۰۰میلیون بازیکن فعال توسعه دهندگان TON می‌ترساند که تقاضای بالا برای ایردراپ ممکن است بر عملکرد شبکه تأثیر بگذارد.

🔹 با افزایش هیجان، بازیکنان مشتاقند ببینند این تغییرات چگونه تجربه بازی آنها را در همستر کمبت افزایش می‌دهد./چندثانیه اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید