🔹 طی دو روز گذشته ، به دنبال بزرگترین ایردراپ تیم همستر در بلاک چین Ton قیمت آن با کاهش ۳۰درصدی رو به رو شده است.

🔹 به گزارش چندثانیه به نقل از درحال حاضر قیمت این توکن ۰.۰۰۶۸۱۰ دلار تعیین شده که از سوی کاربران فشار حجم فروش بسیار سنگین است. در دو روز گذشته دریافت کنندگان ایردراپ جوایز خود را نقد کرده و به کاهش قیمت کمک می کنند.

🔹 پیش‌بینی‌ها حاکی از کاهش بیشتر قیمت همستر است، ایردراپ عظیم Hamster Kombat بیش از ۶۰ میلیارد توکن را بین ۱۳۱ میلیون کاربر توزیع کرد که سیگنال کاهش بیشتر قیمت را به ۵دلیل ذکر شده به کاربران می‌دهد.

🔹۱.فروش پس از لیست: بسیاری از دریافت کنندگان airdrop توکن‌های خود را بلافاصله پس از فهرست فروختند که باعث کاهش شدید قیمت شد.

🔹۲.مسائل توزیع Airdrop: اینفلوئنسرها مبالغ زیادی را بر اساس ارجاع دریافت کردند که منجر به نارضایتی و بی‌اعتمادی نسبت به شفافیت تیم شد.

🔹۳.حدس و گمان بازار: برآوردهای اولیه قیمت بر اساس عرضه فرضی ۱۰ میلیارد توکن بود. زمانی که عرضه واقعی بسیار بالاتر رفت، منجر به ناامیدی و فشار بیشتر فروش شد.

🔹۴.عدم قطعیت دوره قفل: یک دوره قفل اعلام نشده برای ۱۱ درصد از توکن‌ها عدم اطمینان بیشتری ایجاد کرده که منجر به فروش بیشتر شده؛ زیرا شرکت کنندگان تمایلی به نگه داشتن توکن ندارند.

🔹۵.وضعیت ارزش بازار: در حال حاضر ارزش بازار همستر کامبت ۴۳۷ میلیون دلار است که بسیار کمتر از حدس و گمان‌های اولیه بازار قبل از لیست توکن است. با یک رویداد فروش گسترده پس از TGE، چشم انداز تاریک باقی می‌ماند؛ مگر اینکه تغییر احساسی در بازار رخ دهد. /چندثانیه اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید