مرتضی زبردست

وقفه در بازی والیبال به دلیل سقف سوراخ

هفته چهارم رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور در تهران و دیگر شهرهای کشورمان برگزار و تیم های صنعتگران امید، گیتی پسند اصفهان، فولاد سیرجان، پاس گرگان، سپهر صدرا مشهد و پیکان مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.
بالا رفتن هزینه تیم داری بعد از فوتبال به والیبال نیز سرایت کرده و تعدادی از تیم های ریشه دار قدیمی عطای تیم داری را به لقایش بخشیده و ترجیح دادند در شرایط اقتصادی امروز و بدهی های سنگین برخی باشگاه ها برای خود قوز بالای قوز درست نکنند.
و اما در این اوضاع و احوال هم هستند عاشقانی که با همه وجود تلاش می کنند چرخ های ورزش را در شهر و دیار خود به گردش در آورده و تعدادی جوان و نوجوان را سرگرم تمرین و مسابقه کنند.
شنیده ها حکایت از آن دارد که مهندس راودمند و دکتر شریفی در حمایت و تقویت تیم مهرگان نور سنگ تمام گذاشته و خواسته آن ها از کادر فنی و بازیکنان این بوده که حداقل در دیدارهایی که میزبان هستند در حضور تماشاگران و علاقه مندان این شهر بازنده نباشند ولی با این وجود تیم مهرگان نور در روزی که بارش باران از سقف سالن به داخل میدان سرازیر و مسابقه را برای دقایقی به تأخیر انداخت به تیم آماده و هماهنگ پاس گرگان با نتیجه سه بر دو باخت.
تیمی که سال قبل از مسابقه های فشرده زیرگروه به شایستگی نمره قبولی گرفته و راهی رقابت های لیگ برتر شده حیف است به دلیل کم توجهی و سهل انگاری عوامل پشتیبانی و نگهداری سالن با چنین اتفاقی مواجه و زحمات سرمایه گذار تحت تأثیر این حادثه قرار گیرد.
بد نیست اشاره شود در تیم مهرگان نور که نقی زکایی را به عنوان سرمربی در رأس کادر فنی خود دارد چند بازیکن مستعد از جمله امیرحسین ناوی، عیسی ناصری، احسان دانش دوست، یوسف کاظمی، آمین نجفی، احد رضایی و مصطفی حیدری بازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید