سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به اظهارات سخنگوی جبهه پایداری گفت:

🔹 متاسفانه این جریان که خط فکری اش کاملاً برای جامعه روشن است با ادعای دروغین تبعیت از امام(ره)، به دنبال حذف جمهوریت نظام برخلاف میثاق ملی(قانون اساسی) و تبدیل نظام به حکومت اسلامی هستند.

🔹ایشان تهمت‌هایی را به اصلاح طلبان زده که مصداق بارز «فرار رو به جلو» است. این که آقایان مدعی «غرب گرایی اصلاح طلبان» هستند و دولت قبلی را غرب گرا می‌دانند چه مفهومی دارد؟ اعضای جبهه پایداری خود را انقلابی می‌دانند، در حالی که تاریخچه این جریان و پدر معنوی آنها آیت الله مصباح یزدی و انجمن حجتیه نشان می دهد که ایدئولوژی ایشان نه تنها نسبت با انقلاب ندارد، بلکه به نوعی در تقابل با اندیشه‌های امام قرار دارد.

🔹چگونه آقای متقی فر، آقای روحانی را که با عبور از فیلتر شورای نگهبان و فیلترهای امنیتی نظام و با رای اکثریت مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب شد را غرب گرا می‌نامد؟! آقای روحانی نه تنها عضو «مجلس خبرگان رهبری»، بلکه به مدت ۱۶ سال نیز نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیر این شورا بودند. قبل‌تر در دوران جنگ، آقای روحانی فرمانده پدافند کشور بوده اند. این تهمت‌ها را چگونه به آقای روحانی می‌زنند؟ آقایانی که اصلاح طلبان را متهم به غرب گرایی می‌کنند، خود و همفکران آنان در همین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی، دارای گرین کارت امریکا هستند.

🔹آقای متقی فر می‌گوید اصلاح طلبان در حال حذف شدن از قدرت و سیاست هستند؛ چرا شجاعت ندارید با صراحت اعلام کنید برای حذف اصلاح طلبان سالها برنامه ریزی کرده اید؟! اگر اصلاح طلبان در حال حذف شدن هستند، پس شما چرا تا این حد دست وپا می زنید؟ چرا برای حذف جریان‌های سیاسی و روی گردان شدن اکثریت مردم از صندوق، به بدعت گذاری های خطرناک و ضد مردمی روی آورده اید؟ اگر واقعا اصلاح طلبان در حال حذف شدن هستند، امکان رقابت در انتخاباتی آزاد را فراهم آورید.

🔹امام، میزان را رأی مردم می‌دانستند، اما آقای مصباح رأی مردم را زینت می‌دانست. تفاوت امام با ایدئولوگ و رهبر فکری و معنوی آقایان این است. بنابراین، بهتر است این جریان خود را به امام و انقلاب منتسب نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید