خبرگزاری ایسنا با یک زن و مرد دهه شصتی که ۹ فرزند دارند گفت‌وگو کرده و فرزندآوری را تبلیغ می‌کند.

🔹«اعظم یزدان‌پناه»، متولد ۱۳۶۴ است که در منطقه «مادوان» شهرستان بویراحمد در حومه شهر یاسوج زندگی می‌کند وی دارای مدرک دیپلم هست که پسر عمویش به خواستگاری اش آمد، عقد کرده و سال ۱۳۸۴ عروسی می‌کنند و به خانه خودشان می‌روند تا مانند تمام زوج‌های خوشبخت، زندگی شیرین‌شان را آغاز کنند.

🔹یزدان‌پناه با بیان اینکه در نظر داریم تعداد فرزندانمان را افزایش دهیم، اما با مشکل مالی مواجهیم، تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی با این تعداد عائله باید از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار باشید، اما متاسفانه بیکار هستم و تنها با توکل به خدا زندگی ام می‌چرخد، خودرو ندارم و برای دو وعده غذای فرزندانم مبلغ ۵۰ هزار تومان نان خرید می‌کنم.

همچنین «سجاد یزدان‌پناه»، یک پدر دهه شصتی نیز گفت: متولد سال ۱۳۶۲ با شغل کارگر ساختمان امروز با ۹ فرزند با سن‌های ۱۷، ۱۵، ۱۴، ۱۲، ۱۰، ۷، ۶، ۳ سال و ۹ ماه به عنوان یکی از خوشحال‌ترین آدم‌های روی زمینم و هر شب قبل از خوابم خدا را شکر می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که همسرم را دارم و فرزندانی سالم و صالح خدا به من عطا کرده است، اما واقعا با مشکلاتی هم مواجه هستم که انتظار دارم مسئولان در راستای طرح افزایش جمعیت و فرزندآوری حمایت و کمکم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید