🔹پلتفرم تپسل طی ساعات گذشته فیلتر شده است. این شرکت طی بیانیه‌ای که در اختیار دیجیاتو گذاشت، اعلام کرد هیچ اخطاری نداشته و دلیل فیلتر یا حتی فیلترکنندگان برایش مشخص نیستند! تپسل در بیانیه‌اش نوشته که «فیلتر شدن در ساعات پایانی یک روز تعطیل آن هم بدون اعلام قبلی و دلیل مشخص، بیشتر از اینکه شوکه کننده باشد، ناامید کننده است.»

🔹بر اساس این بیانیه، تیم فنی تپسل ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه جمعه ۱۷ فروردین متوجه شد که بدون هیچ تذکر، ابلاغیه یا اعلام قبلی دامنه http://api.tapsell.ir فیلتر شده است.

🔹تپسل می‌گوید پس از حدود ۲ ساعت بررسی و اطمینان از اینکه مشکل داخلی نیست، در نهایت در ساعت ۲۲:۵۰ مطمئن شده است که این مشکل مشخصا به دلیل فیلترینگ رخ داده است.

🔹تپسل اعلام کرد به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تبلیغات دیجیتال ایرانی روزانه ۱.۵ میلیارد ایمپرشن تبلیغاتی در پلتفرم‌های ناشرین نمایش می‌دهد. این شرکت در بیانیه‌اش نوشته است: «به باور ما چنین برخوردهایی نه تنها یک اجحاف بزرگ در حق بدنه اقتصاد دیجیتال و تپسل محسوب می‌شود، بلکه ضایع کننده حق ۷۰ هزار تبلیغ‌دهنده و ۱۴۳ هزار ناشری است به تپسل به عنوان یک کسب‌وکار ۱۰ ساله اعتماد کرده‌اند.»

🔹این شرکت همچنین توقع خود از نهادهای ذی‌ربط را «پایبندی به ساختار قانونی» اعلام کرده است: «ما تا آخرین لحظه به صورت قانونی پیگیر علت این اقدام خواهیم بود تا کسانی را که حاضرند با این رفتارهای سلیقه‌ای و شخصی به این شکل به ساختار اقتصاد دیجیتال ایران لطمه بزنند، به مردم بشناسانیم.»

دیدگاهتان را بنویسید