مرتضی زبردست

ورزش در خانواده صنعت همواره مورد توجه بوده و هنوز هم جوان های قدیم حتی با عینک و سمعک نیز از هر فرصتی برای رسیدن به چالاکی سال های گذشته استفاده می کنند.
مدیران شرکت مشفق که در به در دنبال اجاره سالنی چند منظوره اطراف مجموعه کاری خود برای تمرین والیبال و فوتسال می گردند آخرین پنج شنبه اردیبهشت ماه جاری در پارک پردیسان با تعداد کمتری نسبت به جلسات قبل به ورزش پرداخته و با سر و صورت عرق کرده آماده صرف صبحانه شدند.
مهندسان این شرکت که اغلب از تحصیل کرده های کشور هستند شاید هرگز ورزش را به شکل حرفه ای انجام نداده باشند اما پرداختن به آن را متضمن سلامت، شادابی و کارایی بهتر می دانند.
مهندس شریعتی، مدیر عامل شرکت مشفق در ارتباط با نقش مهم ورزش در سطوح مختلف جامعه می گوید: ورزش اگر برای نوجوانان و جوانان لازم و ضروری باشد برای میان سالان واجب عقلی و علمی است.
وی افزود: اولویت اول در هر جامعه ای خصوصآ کشورهای در حال توسعه، تمرکز روی کار تخصصی است و این کار زمانی کیفیت مطلوب پیدا خواهد کرد که افراد با حس مسوولیت، روحیه خوب و جسم سالم به آن بپردازند.
مدیر عامل شرکت مشفق راجع به تعطیلی روزهای شنبه نیز تصریح کرد: لابد مسوولان با تحقیق و بررسی کامل به این جمع بندی رسیده اند که به جای پنج شنبه آخر هفته بهتر است شنبه اول هفته را تعطیل کنند البته این موضوع هنوز از صافی شورای نگهبان عبور نکرده و در صورت تأیید ما هم مثل بقیه به آن تمکین خواهیم کرد.
مهندس شریعتی راجع به توسعه برنامه های کاری شرکت مشفق نیز یادآور شد: از قدیم گفته اند هرکس را بهر کاری ساخته اند درست است که مهندسان ما در زمینه های مختلف از تخصص و تجربه کافی بهره مند هستند ولی چون ما خود را امانت دار سهام داران شرکت می دانیم بدون تحقیق و بررسی کامل به هیچ پروژه ای ورود نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید