🔹برخی کانال‌های فروش سؤالات امتحان نهایی، هزینه را به صورت ارز دیجیتال دریافت می‌کنند که هزینه هر درس پایه‌های دهم و یازدهم مبلغ ۲.۵ میلیون تومان معادل ۴۲ تتر و برای پایه دوازدهم نیز ۳ میلیون تومان معادل ۵۰ تتر است.

🔹هنوز امتحانات شروع نشده بود که تبلیغات کانال‌های مختلف فروش سؤالات امتحانی شروع شد و جالب اینکه برخی از این کانال‌ها بیش از ۱۰۰ هزار عضو دارد و مدعی هستند که دسترسی به سؤالات امتحان نهایی دارند.

🔹سؤالات نیز به دو مدل به داوطلبان ارائه می‌شود؛ اول اینکه شب قبل از امتحان و دوم روز امتحان در اختیار افراد پرداخت کننده پول قرار می‌گیرد. یکی از این کانال‌ها هزینه پیش‌فروش سؤالات تمام دروس را ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است. هزینه هر درس نیز ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

🔹در بررسی تمام این کانال‌ها، آنها در پیام‌های متعددی به دانش‌آموزان و داوطلبان می‌گویند که کانال‌های دیگر فیک هستند و فقط کانال آنها فروشنده معتبر است.برخی از این کانال‌ها با ارسال تصاویری از چت‌های دانش‌آموزان و داوطلبان خرید کننده مبنی بر اینکه از آنها راضی هستند، اینگونه القا می‌کنند که همه خریداران از سؤالات پخش شده راضی هستند.نکته حائز اهمیت این است که این کانال‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای تا پایان امتحانات دانش‌آموزان فعال هستند و به تبلیغات و فعالیت می‌پردازند./

دیدگاهتان را بنویسید