خسرو کفیلی

تیم وزنه برداری منتخب کارگران ایران به عنوان نماینده کشورمان در رقابتهای بین المللی وزنه برداری روسیه در شهر کازان این کشور شرکت خواهد کرد.
این تیم با سه وزنه بردار به نام های سجاد محمدی ، سجاد کریمی و علی محمدی در سه وزن ۷۳ ، ۱۰۲ و به اضافه ۱۰۲ کیلوگرم به همراه علی کردی به عنوان سرمربی و علی کاظمی داور روز سه شنبه هفته جاری عازم روسیه خواهد شد.
جوادی رمضی و علی کاظمی رییس و دبیر فدراسیون کارگری این تیم را همراهی خواهند کرد.
علی کردی رییس انجمن وزنه برداری فدراسیون کارگری با تاییداین مطلب گفت : با مساعدت فدراسیون وزنه برداری ، تیم وزنه برداری منتخب کارگران ایران در این مسابقات که با حضور شماری از وزنه برداران کشورهای مختلف در شهر کازان برگزار خواهدشد ، شرکت می کند.
او گفت : از این سه وزنه بردار پیش از اعزام به روسیه ، آزمایش دوپینگ به عمل آمده است و تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم .
کردی با اشاره به مناسبات خوب این انجمن با فدراسیون وزنه برداری و قرار گرفتن برنامه های انجمن وزنه برداری کارگران در تقویم سالانه فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد : با مساعدت فدراسیون وزنه برداری ، برای ایجاد انگیزه نزد وزنه برداران کارگر کشورمان تیم منتخب وزنه برداری کارگران ایران همه سال در یکی از رقابتهای بین المللی وزنه برداری که در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد ، شرکت خواهد کرد.
با انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری شرایط برای حضور وزنه برداران کارگر ایران در رقابتهای بین المللی پس از هفت سال توقف فراهم شده است.
رییس انجمن وزنه برداری فدراسیون کارگری به برگزاری رقابت های وزنه برداری جام آزاد اشاره کرد و گفت : امسال قصد داریم به جای برگزاری لیگ وزنه برداری کارگران کشور ، رقابتهای وزنه برداری جام آزاد را با شرکت تیم های مختلف از سازمان ها و شرکت های مختلف برگزار کنیم.
دراین مسابقات هر تیم می تواند با دو وزنه بردار کارگر و سه وزنه بردار دیگر بدون هیچ شرایط صنفی شرکت کند.
برای نخستین بار تیم های مختلف شرکت کننده در این مسابقات می توانند از ملی پوشان وزنه برداری ایران در ترکیب تیم هایشان استفاده کنند.
بی شک حضور ملی پوشان وزنه برداری ایران گرمی بخش این مسابقات خواهد شد .
او به برگزاری نخستین بار مسابقات وزنه برداری بانوان کارگر کشورمان در یکی از استان های لرستان ، کردستان و یا خراسان رضوی اشاره کرد و گفت : پس از برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی کارگران مرد ایران در اهواز این بار نوبت به برگزاری رقابتهای بانوان کارگر رسیده است.
با اینکه پیش از این قصد داشتیم رقابتهای بانوان را سال گذشته برگزار کنیم که به دلیل برخی از مشکلات نتوانستیم این مسابقات را برگزار کنیم ولی اکنون تمامی شرایط برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است و بزودی وزنه بردار کارگر زن دست به وزنه خواهند شد.
نکته مهم در این مسابقات ، استقبال بسیار استانهای مختلف از برگزاری مسابقات وزنه برداری کارگر بانوان ایران است.
رییس انجمن وزنه برداری فدراسیون کارگری از بندرعباس به عنوان میزبان رقابتهای وزنه برداری پیشکسوتان کارگر کشور یاد کرد و گفت : این مسابقات در زمان تعیین شده در بندرعباس برگزار خواهد شد و انتظار داریم استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید