عصرایران نوشت:

🔹جریان پایداری در روزهای اخیر، در میدان نیز راهبرد مشابهی را تدارک دیده و با آوردن اتوبوسی حامیان به محل های سخنرانی جلیلی در شهرهای مختلف و تصویربرداری و تدوین هدفمندانه مراسم او، حامیان مردمی جلیلی را بیشتر از آنچه هستند، نشان می دهد.

🔹جالب اینجاست که جریان جلیلی در حالی از این شگردها برای وادار کردن قالیباف به انصراف و خالی کردن دل قالیبافی ها استفاده می کند که طرف مقابل، خودش استاد این کارهاست و احتمالاً در ستاد قالیباف به این نظرسنجی ها و فیلم ها نگاه می کنند و می خندند و می گویند: ما را سیاه نکن، ما خودمان زغال فروشیم!

🔹پایداری چی ها می دانند که هر چه بیشتر مردم در روز انتخابات در خانه بمانند، شانس جلیلی برای پیروزی بیشتر است و بنابراین “عمق راهبردی” آنها مبتنی بر مشارکت حداقلی است تا در روز ۹ تیر، شاهد این خبر باشند: “سعید جلیلی رئیس جمهور ایران شد”.

دیدگاهتان را بنویسید