علی عبدالعلی زاده، رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در نشست خبری:

🔹آمدن به ستاد و خدمت کردن در ستاد به دو شکل می‌تواند باشد؛ یکی اینکه نامزد دعوت کند و وعده پست و مقام بدهد و دیگر اینکه خود فرد بيايد. من به عنوان‌ کسی‌ که در دولت‌های قبل بوده‌ام می‌گویم که ما دنبال‌ پست نیامده‌ایم. احساس کرده‌ایم دکتر پزشکیان می‌تواند مشکلات عمده‌ کشور را حل کند.

🔹متأسفانه کشور ایران امروز انبار مشکلات حل نشده‌ است؛ این انباشت مشکلات کشور را فلج می‌کند.

🔹هيچ کدام‌ از کسانی‌ که‌ به‌ ستاد آقای دکتر پزشکیان می‌آیند صحبت‌ پست و مقام ندارند. پزشکیان در رودربایستی گیر نمی‌کند تصور من اين است که دولت‌ آقای پزشکیان دولت‌ چهره‌های جديد خواهد بود؛ البته اگر شايسته سالاری به وزرای قبل برگردد، از او استفاده خواهند کرد.

🔹آقای دکتر پزشکیان ادامه دهنده هيچ دولتی نیستند و سبک و سياق مدیریتی ویژه خودش را دارد.

🔹دو قطبی شدن را با شلوغ کردن اشتباه نگیرید. توهین یک کار کاملا غلط و خلاف ادب است. ما حاضر نيستيم دو قطبی شدن‌ به بهای توهين به دیگران را به دست‌ بياوريم. ما معتقدیم دو قطبی شدن‌ را بايد در محتوا داشته‌ باشیم؛ در برنامه‌ها و وعده و وعیدها بايد دو قطبی شدن‌ خودش را نشان بدهد.

🔹عبدالعلی زاده در پاسخ به سؤالی در خصوص حضور میدری و عبده تبریزی در ميزگرد اقتصادی گفت: هنر آقای دکتر پزشکیان اين است‌ که در کادر تلویزیون می‌گوید من اسیر یک نحله فکری نیستم؛ و با کارشناسان مختلف کار خواهم کرد تا منافع ملی را تشخیص بدهم./ جماران

دیدگاهتان را بنویسید