خسرو کفیلی

زمان باقی مانده تا آغاز بازی های المپیک پاریس ، مهمترین زمان برای دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان که سهمیه حضور در این بازی ها را کسب کرده اند ، برای افزایش رکوردهای خود خواهد بود.
حسین رضازاده ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری با اشاره به انتقال اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران از جزیره کیش به کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران با بیان این مطلب گفت : علی داودی و میر مصطفی جوادی دو ملی پوش اوزان به اضافه ۱۰۹ و ۸۹ کیلوگرم کشورمان که سهمیه حضور در این بازی ها را کسب کرده اند ، در آخرین مرحله از اردوی آمادگی خود که هم اکنون در تهران دایر است باید از زمان باقی مانده تا آغاز این بازی ها کمال استفاده را ببرند و با افزایش حدنصاب های خود شرایط را برای کسب مدال از این رویداد مهم فراهم کنند.
او با اشاره به آخرین رکوردگیری صورت گرفته از دو ملی پوش وزنه برداری ایران در جزیره کیش اظهارداشت : داودی و جوادی اکنون باید با تثبیت حدنصاب های کسب شده بر رکوردهای خود بیفزایند چرا که با حریفان سختی در بازی های المپیک باید به رقابت بپردازند.
کسب مدال از بازی های المپیک پاریس به سادگی میسر نخواهد بود بلکه دو ملی پوش کشورمان باید با آمادگی کامل در این رویداد مهم ورزشی حاضر شوند.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران برای آمادگی این دو وزنه بردار اظهارداشت : بدون تردید کادر فنی تیم ملی وزنه برداری به گونه ای برنامه ریزی کرده اند تا با نزدیک شدن به آغاز این بازی ها این دو ملی پوش به شرایط ایده آل و آرمانی برسند و امیدوارم در روز مسابقات ، داودی و جوادی بهترین عملکرد را داشته باشند.
رضازاده گفت : داودی و جوادی در برهه کنونی به حمایت همه جانبه از سوی مسوولان فدراسیون وزنه برداری ، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیاز دارند تا به دور از هر گونه حواشی تمریناتشان را انجام دهند.
افزون بر حمایت و پشتیبانی ای که از سوی مسوولان ورزش کشور صورت خواهد گرفت این دو وزنه بردار باید از هرگونه حواشی پرهیز کنند و با خیالی آسوده تنها به تمرین بپردازند و شرایط آمادگی خود را تسهیل بخشند.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری با احترام به تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در دعوت از شماری از وزنه برداران جوان به اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین اظهارداشت : پیش از این نیز عنوان کرده ام که سرمایه گذاری بر روی جوانان نتیجه بخش خواهد بود.
حدنصاب های کسب شده از سوی این وزنه برداران جوان در آخرین رکوردگیری که از آنان در جزیره کیش به عمل آمد نشان داد که سرمایه گذاری صورت گرفته می رود که جواب بدهد.
این وزنه برداران جوان آیندگان وزنه برداری ایران هستند و امیدوارم که آنان در رقابتهای جهانی بحرین به نتایج خوبی دست یابند.
رضازاده که ریاست انجمن وزنه برداری فدراسیون کارگری را نیز برعهده دارد به اعزام تیم ملی پاراوزنه برداری ایران به رقابتهای جهانی گرجستانی اشاره کرد و گفت : رقابتهای جهانی گرجستان آخرین فرصت برای نمایندگان ایران خواهد بود که سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک پاریس را کسب کنند.
ما انتظار داریم که پاراوزنه برداران ایران هر شش سهمیه حضور در بازی های فوق را کسب کنند .

دیدگاهتان را بنویسید