خسرو کفیلی

فدراسیون وزنه برداری جوایز نفیسی را برای مدال آوران وزنه بردار کشورمان در بازی های المپیک پاریس تعیین کرده است که بزودی اعلام خواهد کرد.
وحید ربیعی دبیر فدراسیون وزنه برداری با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی های المپیک پاریس با بیان این مطلب گفت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری برای ایجاد انگیزه نزد علی داودی و میر مصطفی جوادی دو ملی پوش دسته های به اضافه ۱۰۲ و ۸۹ کیلوگرم کشورمان که سهمیه حضور در این بازی ها را کسب کرده اند ، افزون بر جوایز تعیین شده از سوی مسوولان ورزش کشور ، جوایز ویژه ای برای این دو وزنه بردار در صورت کسب مدال از این رویداد مهم ورزشی در نظر گرفته است که بزودی اعلام می شود.
او افزود : هم اکنون داودی و جوادی به همراه دیگر وزنه برداران دراردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران و زیر نظر کادرفنی تیم ملی به خوبی تمریناتشان را انجام می دهند و انتظار است در زمان باقی مانده تا آغاز بازی های المپیک پاریس به شرایط آرمانی دست یابند.
ربیعی تصریح کرد : این دو وزنه بردار کار بسیار سختی در پاریس خواهند داشت و همگان از آگاهی دارند ولی ما انتظار داریم این دو وزنه بردار در پاریس بر یکی از سکوهای قهرمانی قرار گیرند.
دبیرفدراسیون وزنه برداری در ادامه اظهارداشت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری تمامی لوازم و امکاناتی که کادر فنی تیم ملی و این دو وزنه بردار اعلام کرده اند فراهم کرده تا آنان فارغ البال تنها به تمرین بپردازند.
ربیعی با ابراز رضایت از وضعیت وزنه برداران جوانی که در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارندو خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین که آبان ماه سال جاری درمنامه برگزار خواهد شد آماده می کنند ، گفت : در آخرین رکوردگیری که به تازگی از این وزنه برداران جوان در اردوی جزیره کیش به عمل آمد ، آنان به حدنصاب های بسیار خوبی دست یافتند و امید است این روند همچنان ادامه داشته باشد.
دبیر فدراسیون وزنه برداری به زمان اعلام فهرست اولیه تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین اشاره کرد و گفت : سه ماه پیش از اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران به رقابتهای بحرین ، فهرست اولیه ملی پوشان کشورمان را به فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام خواهیم کرد و یک ماه پیش از آغاز رقابتها نیز فهرست نهایی را ارسال خواهیم کرد.
او به زمان برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی وزنه برداری ایران را نیز دارد اشاره کرد و گفت : مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در بخش پسران در روزهای ۹ تا ۱۳ تیرماه جاری در اصفهان برگزار خواهد شد واز وزنه بردارانی که سودای پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارند خواسته شده است در این مسابقات شرکت کردند.
پیش از این مسابقات نوبت به برگزاری رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور در بخش دختران خواهد بود که در این شهر برگزار خواهد شد.
دبیر فدراسیون وزنه برداری به تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان وجوانان کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا و پیکارهای آسیایی فیلیپین نیز اشاره و اظهارداشت : هم اکنون اردوی آمادگی وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان در سرعین دایر است و وزنه برداران دعوت شده زیر نظر کادر فنی تیم ملی به خوبی تمریناتشان را انجام می دهند و پیش بینی می شود وزنه برداران جوان و نوجوان کشورمان با آمادگی کامل در این دو رویداد مهم شرکت کنند.
او به تشکیل اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در تهران اشاره و بیان کرد : با توجه به جوانگرایی صورت صورت گرفته از شماری از وزنه برداران دختر نوجوان و جوان برای شرکت در این اردو دعوت شده است و برخی از وزنه برداران با تجربه نیز در این اردو خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی آماده خواهند کرد.
ربیعی در باره چگونگی حضور تیم ملی وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی داخل سالن که قرار است در تایلند برگزار شود نیز گفت : میزبان این دوره از بازی ها ، اوزانی را برای برگزاری این مسابقات اعلام کرده است که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران بر این اساس نفراتی را برای اعزام به تایلند انتخاب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید