خسرو کفیلی

رسول معتمدی پس از بازی های المپیک پاریس به صحنه رقابتهای وزنه برداری باز خواهد گشت و تلاش خواهد کرد که بار دیگر دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران را برتن کند.
رشید شریفی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و مربی معتمدی با بیان این مطلب گفت : معتمدی پس از آنکه عدم حضورش در بازی های المپیک پاریس به علت شرکت نکردن در آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس در تایلند مشخص شد از لحاظ روحی و روانی دچار افت شدیدی شد که با گذشت زمان این وزنه بردار اکنون تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده است و بزودی به شرایط ایده آل خواهد رسید.
معتمدی از جمله بهترین وزنه برداران ایران است و من معتقدم این وزنه بردار بار دیگر می تواند دوبنده تیم ملی وزنه برداری کشورمان را برتن و برای کشورمان در میادین مختلف افتخار کسب کند.
او افزود : معتمدی با توجه به اینکه کتف مصدومش را به تیغ جراحان سپرده بود از قرار گرفتن زیر وزنه های سنگین هراس داشت ولی اکنون این چنین نیست و وی می رود که به روزهای اوج خود بازگردد.
شریفی در باره علیرضا معینی دیگر وزنه بردار اصفهانی که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کند ، اظهارداشت : معینی از جمله وزنه برداران جوان آینده دار است که در آخرین رکوردگیری از ملی پوشان در اردوی کیش به حدنصاب های بسیاری خوبی دست یافت.
این وزنه بردار در صورت تداوم تمریناتش بی شک آینده بسیاری خوبی در این رشته ورزشی خواهد داشت.
ملی پوش سابق فوق سنگین وزنه برداری ایران از علی داودی ملی پوش فوق سنگین کشورمان که سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده است به نکویی یاد کرد و گفت : داودی همانطور که خود اعلام کرد برای کسب یکی از سکوهای قهرمانی بازی های المپیک پاریس باید حداقل به حدنصاب مجموع ۴۶۰ کیلوگرم دست یابد.
من معتقدم که داودی توان لازم را برای فتح یکی از سکوهای قهرمانی بازی های المپیک دارد او در زمان باقی مانده تا بازی های فوق با اراده و پشتکاری که از او سراغ دارم و تمرینات ممتد می تواند به حدنصابی بیشتر از ۴۶۰ کیلوگرم دست یابد و افتخاری دیگر برای کشورمان از بازی های المپیک بدست آورد.
او در باره شرایط میرمصطفی جوادی دیگر ملی پوش کشورمان که سهمیه حضور در بازی های المپیک را کسب کرد نیز گفت : به نظر من کار جوادی با توجه به حریفان بسیار قدرتمندی که در وزن ۸۹ کیلوگرم وجود دارند سخت تر از داودی است.
جوادی برای اینکه بتواند خود را به عنوان یکی از بهترین های این وزن در بازی های المپیک پاریس به جهانیان بشناساند در زمان باقی مانده تا این بازی ها باید به حدنصاب های خود بیفزاید که این امر نیاز به حمایت همه جانبه از این وزنه بردار دارد.
شریفی در باره تیمداری باشگاه سپاهان اصفهان در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران گفت : من گفت وگوهایی را با مسوولان این باشگاه انجام داده ام ولی تاکنون نتیجه ای نگرفته ام و امیدوارم مدیران باشگاه سپاهان تصمیم به سرمایه گذاری در لیگ وزنه برداری بگیرند.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره وضعیت وزنه برداری در استان اصفهان که زمانی یکی از قطب های وزنه برداری کشورمان بود ، نیز گفت : متاسفانه این رشته ورزشی در استان اصفهان دچار افت شده است و وزنه برداری اصفهان دوران افول را طی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید